poniedziałek, 10 września 2012

Niedzielny Outfit

Hej Dziewczyny ;) 

Na wszystkich blogach już w większości makijaże i stylizacje jesienne, a ja się zapieram rękami i nogami żeby jeszcze o tej jesieni nie myśleć. Za 2 tygodnie mam ślub mojej siostry, więc mam nadzieje że pogoda będzie dopisywać jeszcze jak najdłużej ;) 
A dziś na szybko wczorajszy outfit. Mój fotograf (czyli moja mama ;) ) robi trochę kiepskie zdjęcia ale co tam ;) 



Bluzka - Bershka
Spodnie - Bershka
Żakiet - New Yorker - Fishbone
Buty - DeeZee


Pozdrawiam cieplutko i do następnego ;)


19 komentarzy:

  1. ksenia jaka TY ładniutka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana dawno kupowałaś tą marynarkę? Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie pamiętam, gdzieś chyba na wiosne albo na początku lata, wydaje mi się że już ich nie ma ale jak masz ten sklep niedaleko to zaglądnij ;)

      Usuń
  3. fajne połączenie kolorów ;))
    mamie,można wybaczyć ;)
    pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka strasznie mi się podoba, całość fajnie wygląda razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dziewczyny i zapraszam do obserwacji :)

      Usuń
  5. WŁOSY MASZ PRZEŚLICZNE ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie sie prezentujesz;)

    obserwuje i zapraszam;))

    OdpowiedzUsuń
  7. <33

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam na: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-cyrkonia-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna marynarka! Nie widziałam jej w NY ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ѕlеep apnea may be fatal. It cauѕes the body's oxygen level to fall and prompts the heart to pump even harder just to meet the body's optіmal oxygen requirement.
    Sleep aрnea may even гesult in sоme
    verу sеriouѕ healthcare сomplications - which
    іncludeѕ diabeteѕ anԁ a vaгіety
    of heart ԁіseаses for example high bloоd рressure, stroke and heart attacκ.
    Eνеn dеath is never еver
    a far possibility ωhen one partіculaг is afflicted with this slеерing issue.


    Look at mу pаgе ... eliminate snoring

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...