piątek, 28 września 2012

Puder Ben Nye - Banana

Hej Dziewczyny ;) 

Dzisiaj przychodzę z recenzją pudru BenNye Banana.
Pudru używam od miesiąca dzień w dzień więc już mogę o nim powiedzieć kilka słów.

O opakowaniu nie ma co tu dużo mówić bo jak widać, proste plastikowe opakowanie przypominające buteleczki z zasypkami, taki też ma własnie otwór, który może niektórym przeszkadzać.

Mi osobiście to nie przeszkadza ponieważ nie noszę pudru w torebce na co dzień. Pudruje się tylko rano więc wysypuję sobie odrobinę pudru na dłoń, puszkiem nabieram puder i nakładam na twarz. 
O tym pudrze mogę mówić same dobre rzeczy:
*jest bardzo drobno zmielony przez co tworzy na twarzy delikatną mgiełkę i nie jest widoczny,
*pięknie ukrywa pory, moja tłusta cera wiadomo ma dużo rozszerzonych porów, ten puder pięknie je ukrywa, wygładza cerę i tworzy efekt photoshopa,
*bardzo ładnie matuje cerę, nie jest to płaski mat jak w przypadku dry flo, że muszę odczekać kilka minut aż puder stopi się z cerą, w przypadku pudru banana cera od razu wygląda matowo (ale nie płasko), ale promiennie, nie ma efektu pudrowej maski na twarzy, mat na mojej cerze utrzymuje się jakieś 6 godzin, później przykładam chusteczkę i znowu mam spokój na kolejne 2 godziny,
*puder daje satynowy wygląd, nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi ale cera wygląda na miękką, zdrową i gładką w dotyku,
*jest bardzo wydajny, ja pudru mam połowę, ponieważ kupowałam puder na spółkę z dziewczynami którym bardzo dziękuję ;), i mimo miesięcznego używania, pudru wydaje mi się jak było tyle jest.



Kolor banana to jasny żółtek, i mimo że w lecie byłam bardzo opalona nie bielił mojej cery. 
Używałam go na podkłady mineralne oraz na tradycyjne podkłady płynne i w obu przypadkach sprawował się równie dobrze.

Pojemność pudru to 85 gram, teraz kosztuje 75 zł + przesyłka, nie jest to mała kwota ale patrząc na wydajność i ilość pudru jest wart swojej ceny, jeśli jednak nie malujecie innych tak jak ja tylko samą siebie ja proponuje kupić ten puder na pół z koleżanką :)

Skład dla zainteresowanych 

Jakbyście miały jeszcze jakieś pytania, bo być może o czymś zapomniałam to piszcie śmiało :)

Miałyście styczność z tym pudrem?? A może planujecie jego zakup??


Pozdrawiam i do następnego ;)

Xenka

14 komentarzy:

  1. Nie znam w ogóle tego produktu, wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem z niego zadowolona. Niestety po raz kolejny przekonałam się, że żółte pudry źle wyglądają na mojej skórze :/
    Matowienie jest praktycznie żadne i nie podoba mi się wykończenie jakie pozostawia. Do spółki mam kolor Buff i to był strzał w 10-tkę. Teraz jeszcze kupiłam jeszcze jedno cudo. Ciekawa jestem bo składowo lepiej wypada niż Ben Nye.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera bardzo go lubi ;) różne cery i różne zdania, a możesz napisać co za cudo kupiłaś?

      Usuń
  3. już dużo dobrego słyszałam o tym produkcie i chyba najwyzszy czas zeby w niego zainwestowac :) gdzie dokładnie go kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam na
      http://www.hurtownia-monroe.pl/index.php?str=k1&str2=kprodukt&pro=625
      ale można go jeszcze kupić na charakteryzacja.com

      Usuń
  4. Widziałam go kiedyś w jakimś filmiku Katosu i zapragnęłam mieć, ale niestety pojemność jest tak wielka, a nie mam z kim wziąć go na spółę, że na razie muszę sobie odpuścić :) Chociaż gdzieś mi tam siedzi w podświadomości, tym bardziej po Twojej pozytywnej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też go kupiłam po recenzji Katosu ;) dla mnie jest na prawde fajny, ale fakt kupować go samemu to się nie opłaca ;)

      Usuń
  5. pierwszy raz o takim słyszę, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrego slyszałam o tym pudrze, może kiedyś się w niego zaopatrzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie go zamówiłam :)
    no zobaczymy jak u mnie się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkad Katosu go polecila chodzi za mna caly czas :D jestem troche opalona i ciekawa jestem jakby sie zgral z moja cera. Utrwala makijaz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go w lecie kiedy byłam opalona i świetnie zgrywał się ze skórą, tak bardzo ładnie utrwala makijaż i wygładza cerę ;)

      Usuń
  9. Jaki odcień bylby najbardziej naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze nie wiem bo mam tylko banana, do oliwkowej żółtej cery jest idealny, jeśli masz jasną porcelanową cerę to może Cameo, Fair, najlepiej poszukaj innych odcieni w necie albo zapytaj w sklepie

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...