piątek, 12 października 2012

BabyDream Fur Mama

Hej Dziewczyny :) 

Tak jak pisałam ostatnio dziś moje wypociny na temat Babydream Fur Mama.


Posiadam 2 produkty, balsam do kąpieli i oliwkę i obydwa bardzo lubię.
Opakowania tych produktów niby są takie proste z wytłoczonymi dwoma motylkami na samej górze a jednak cieszą oko ;) 

Zacznę od Balsamu do kąpieli

Opis producenta:
Balsam do kąpieli dla matek o działaniu pielęgnacyjnym i relaksującym. Balsam zawiera proteiny serwatkowe oraz duże ilości naturalnych olejów roślinnych o silnym działaniu nawilżającym. Produkt nie zawiera olejów mineralnych i silikonowych, nie zawiera barwników i konserwantów. Produkt przetestowany dermatologicznie.

Skład:
Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Sorbitol, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Parfum, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerin, Whey Protein, Lactose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyglyceryl - 10 Laurate, Polyglyceryl - 2 Laurate, Glyceryl Caprate, Xanthan Gum, Tocopherol, Citric Acid. 

Kupiłam go głównie dlatego ponieważ naczytałam się że świetnie myje się nim włosy, ze względu na mój problem staram sie myć skóre głowy (pierwsze mycie ponieważ drugie mycie to szampony lecznicze) czymś bardzo delikatnym. Jednak umyłam nim włosy tylko raz, i nie dlatego że sobie z tym nie radził, bo umył włosy i skórę bardzo delikatnie ale porządnie i włosy wcale nie były oklapnięte, lecz dlatego że użyłam go do mycia ciała i tak mi się spodobał że przy tym zostałam, do włosów stosuję nadal płyn facelle.
Balsam jest dość rzadki i jest koloru białego. Balsam bardzo dobrze myje całe ciało, jest bardzo delikatny, nie wysusza skóry i jej nie napina co towarzyszyło żelom do kąpieli z SLS, przyjemnie się go używa chociaż pachnie specyficznie ;) Skóra jest po nim miękka, gładka, lekko nawilżona choć ja i tak zawsze używam później oliwki,  jednak gdy czasem się śpieszę to nie używam ani oliwki ani balsamu i nie czuje suchości na skórze. Jest w miare wydajny i nawet fajnie się pieni, ja już kupiłam 2 opakowanie i na pewno kupię kolejne.
Pojemność 500 ml, cena ok 9 zł, w promocji ok 6 zł.


Opis producenta
Olejek do pielęgnacji ciała dla kobiet w ciąży . Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, macadamie, jojobe, olej sojowy i słonecznikowy, a także wit. E. Nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przetestowany dermatologicznie.

skład:
Glycine Soja (Soybean) Oil, Prunus Amygdalus (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil/unsaponifiables, Simmondsia Chinensis (Jojoba)Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopherol, Parfum.

Ta oliwka wyparła u mnie oliwkę Hipp. Jest rewelacyjna, szybko się wchłania, używam na ciało mokre i suche zależy jak mam czas i ochotę, ma bogatszy skład od hipp, bardzo dobrze nawilża, natłuszcza i zmiękcza skórę. Ładnie pachnie, całkiem inaczej niż balsam do kąpieli. Jedyny minus moim zdaniem to opakowanie, niby otwór typu "niekapek" a jednak wylewa się z opakowania i po użyciu cała butelka się lepi. Uwielbiam ją i na pewno kupię kolejne opakowania, ale chyba nie prędko bo mimo prawie codziennego używania (na przemian z oliwką dla dzieci BB przez ponad miesiąc ) zużyłam dopiero jakąś 1/10.
Cena ok 11 zł, w promocji ok 9 zł, opakowanie 250 ml.


A Wy używacie produktów dla dzieci m.in. Babydream?? Ja te produkty uwielbiam i bardzo je polecam. Miałam jeszcze kiedyś maść na sutki która stosowałam po peelingu kwasowym, ale chyba ja wycofali bo jej już nie widzę na półkach :/

Pozdrawiam :)

Xenka

7 komentarzy:

  1. Kupię tę oliwkę. :) A do mycia włosów ostatnio nabyłam Facelle. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup kup ;) płyn facelle jest boski można się nim umyć od stóp do głów ;) ostatnio używam go do zmywania makijażu :)

      Usuń
  2. mam balsam do kapieli i jest swietny!myje nim włosy, caiło, słuzy jako płyn do higieny intymnej.A te oliwke tez sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...