sobota, 6 października 2012

I LOVE BabyDream

Hej Dziewczyny ;) 

Dzisiaj przychodzę z moimi przemyśleniami na temat produktów BabyDream dla dzieci i dla mam.

Odkąd kupiłam oliwkę dla matek jakiś miesiąc temu to w przeciągu tygodnia dokupiłam resztę produktów BB tak mi się spodobała ;)


Dziś opiszę tylko produkty dla dzieci które używam.


Opis producenta:
BabyDream pielęgnujący płyn do kąpieli zawiera naturalne wyciągi z rumianku, kiełków pszennych i pantenol. Szczególnie delikatnie myje i pielegnuje skórę niemowlęcia. Łagodna receptura pielęgnuje i uspokaja wrażliwą skórę niemowlęcia, chroniąc ją przed wysuszeniem. 
*bez środków barwiących i konserwujących
*pH neutralne dla skóry
*nie zawiera oleju mineralnego
*pielęgnuje dzięki łagodnym substancjom myjącym bez dodatku mydła.

Skład:
Aqua, lauryl glucoside, cocamidopropyl betaine, coco-glucoside, glyceryl oleate, sodium lactate, panthenol, triticum vulgare germ extract, glyceryl caprylate, lactacid acid, chamomilla rectita flower extraxt, parfum.


Płyn ma postać przezroczystego średnio gęstego żelu, pachnie specyficznie jak większość produktów dla dzieci, używam go do mycia ciała i do zmywania olei lub maści z włosów. Ciało myje bardzo ładnie, nie wysusza, skóra jest po nim miękka i delikatna. Dobrze zmywa maści i oleje. 
Kupiłam w rossmanie za ok 8 zł, pojemność 500 ml.
Jeśli szukacie czegoś delikatnego do mycia ciała jak i włosów to ja go bardzo polecam.



Opis producenta:
Szampon BabyDream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy niemowlęcia szczególnie delikatnie i dokładnie. Wycąg z kiełków przenicy umożliwia łatwe rozczesywanie.
*bez środków barwiących i konserwujących
*pH neutralne dla skóry
*z rumiankiem i pantenolem
*nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Skład:
aqua, lauryl glucoside, cocamidopropyl betaine, coco-glucoside, glyceryl oleate, sodium lactate, tricum vulgare germ extract, panthenol, glyceryl caprylate, lactacid acid, chamomilla recutita flower extract, parfum.

Dla mnie najważniejsze w szamponie jest to żeby po prostu zmył zabrudzenia z włosów i nie podrażniał skóry głowy, szampon zakupiłam ponieważ był na przecenie za 2,50 zł ;) więc grzech było nie skorzystać, teraz i tak używam cały czas szamponów leczniczych, więc tego szamponu tak samo jak płynu powyżej używam do zmycia maści lub olei i z tym radzi sobie dobrze, myje nim także pędzle, za taką cene w pojemności 250 ml jak najbardziej polecam.


Balsam pielęgnuje i obficie nawilża delikatną skórę dziecka. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustych śladów.
*z olejem ze słonecznika, awokado i jojoby
*z rumiankiem i witaminą E
* nie zawiera oleju mineralnego
*bez środków barwiących i konserwujących.

Skład:
 aqua, caprylic/capric triglyceride, helianthus annuus seed oil, glyceryl stearate citrate, glycerin, simmondsia chinensis oil, persea gratissma oil, parfum, cetyl alcohol, chamomilla recutita flower extract, bisabolol, tocopheryl acetate, lecithin, tocopherol, ascorbyl palmitate, hydrogenated palm glycerides citrate, sodium hydroxide.

Balsam jest dla mnie super, w domu stosuje oliwkę, ale jadąc w sierpniu na wakacje nie chciałam maziać się oliwka i pobiegłam do rossa po jakiś tani balsam, a że był po 7 zł to wzięłam i to był strzał w dziesiątke :) Balsam używałam razem z moim chłopakiem, konsystencja rzadkiego mleczka, jednym może przeszkadzać drugim nie, ja się już przyzwyczaiłam, zapach jak inne produkty BB, jest dość wydajny, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, skóra jest nawilżona i miękka, czytałam że dziewczyny na niego narzekają że się nie wchłania i sie maże owszem też mi sie zdarzyło ale tylko wtedy jak dałam go za dużo, jest super, powoli mi sie kończy i na pewno kupię kolejne opakowanie.
opakowanie 250 ml i koszt ok 7 ,00 zł.


Olejek pielęgnujący szczególnie delikatnie oczyszcza skórę niemowlęcia i daje jej długotrwałą ochronę przed wysuszeniem. Wyciąg z rumianku i nagietka działają kojąco i przeciwzapalnie.
*z olejem ze słonecznika, migdałów i jojoby
*z witaminą E
*nie zawiera oleju mineralnego
bez środków barwiących i konserwujących.

Skład:
Helianthus annuus seed oil, cetearyl isononanoate, prunus amygdalus dulcis oil, simmondsia chinensis oil, caprylic/capric triglyceride, chamomilla recutita flower extract, bisabolol, calendula officinalis flower extract, tocopheryl acetate, tocopherol, hydrogenated palm glycerides citrate, parfum.

Jak już pisałam wiele razy używałam cały czas oliwkę Hipp, ale odkąd kupiłam tą dla mam BB hipp poszła w odstawkę, tą dla dzieci kupiłam również w promocji za ok 4 zł, główie do rozcieńczania oleju na skórę głowy, ale na ciało też używam i spisuje się równie dobrze jak hipp, skóra jest nawilżona, miękka, delikatna i gładka więc po co przepłacać :) te oliwki są strasznie wydajne bo używam je już ok miesiąca a zużycie jest malutkie, są prawie pełne.
Pojemność 250 ml cena ok 7 zł, w promocji ok 4.

Produkty BB dla mam w kolejnej notce ;)

Używacie produktów BabyDream?? które są waszymi ulubionymi?

Pozdrawiam i do następnego ;)

Xenka

6 komentarzy:

  1. uwielbiam oliwkę dla mam, ta niebieska działa dobrze ale już się przyzwyczaiłam że tak pachnie szampon i nie koniecznie chcę go czuć np na ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wymienilas najlepszej rzeczy! mianowicie krem do twarzy i ciała! używam go jako kremu do rąk, ma ten piękny pudrowo dzięcięcy zapach, nie zostawia tłustej warstwy a pięknie nawilża... polecam.
    resztę też uwielbiam, ale balsam trochę za rzadk - wolę masła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu nie mam ale chyba czas to zmienić ;) a o którym dokładnie mówisz?? bo tam chyba kilka jest jak przelotem patrzyłam

      Usuń
  3. szamponu używam od dawna, głównie do mycia pędzelków. :) a produkty dla mam, mam zamiar kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez jestem fanka tych kosmetyków.Używam dla dziecka i dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...