wtorek, 2 października 2012

Kłaczki ;)

Hej Dziewczyny ;) 

Dzisiaj taki szybki pościk, ponieważ zapragnęłam mieć falowane włosy na wesele mojej siostry i na próbę nakręciłam włosy na termo wałki które pożyczyła mi moja kochana kuzynka ;* pewnie mnie czyta więc ją pozdrawiam ;), włosy pokręciły się pięknie i były pełne objętości ale co z tego jak po 2 godzinach wisiały już tylko pojedyncze skrętki :(( 
Nienawidzę moich durnych prostych włosów...

Efekt;

To by było na tyle moich żalów ;)

Do zobaczenia w kolejnych postach, w których opisze produkty BabyDream bo się w nich zakochałam  ;)

Pozdrawiam ;)


Xenka

9 komentarzy:

  1. JAaaaa :) cudowne włosy :) ja mam swoich coraz mniej wypadaja strasznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIE WŁOSY ;ooooo mega piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie długie i błyszczące! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie,ślicznie,wspaniale-cuuuuuuudne włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaaa ;D ale Ci cudowne włosy wyszły :)))))))ja chyba też sobie wyprobuje te termoloki kiedyś :P

    ~druga kochana kuzynka ;D

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...