niedziela, 28 października 2012

Moja mała włosowa historia...

Hej Dziewczyny ;)

Moje włosy dość szybko rosną, ale nigdy nie zwracała uwagi na to ile mają przyrostu w ciągu miesiąca, oglądając włosowe blogi postanowiłam że to zmierzę :)

Zawsze miałam długie włosy, cała podstawówka i gimnazjum włosy sięgały za tyłek, dopiero w 3 gimnazjum ścięłam włosy do ramion a później znowu zapuszczałam, przez 3 lata liceum urosły sporo a po skończeniu liceum znowu mi odbiło i poszłam ściąć włosy, najgorsze ścięcie w moim życiu, ja nie wiem mózg mi wtedy chyba odebrało.

Włosy z jakimi poszłam do fryzjerki, wrzesień 2009 r.

I to co zostało na mojej głowie po fryzjerze, kilka miesięcy później (więc pierwotnie były krótsze jakieś 2-3 cm ;p) dokładnie grudzień 2009 r.
Tylko takie zdjęcia udało mi się znaleźć ;) widocznie unikałam zdjęć w takiej boskiej fryzurze ;)

Grudzień 2010

i grudzień 2011, właśnie w tamtym roku miałam włosy równe na całej długości, a wiosną tego roku pocieniowałam

W ciągu 3 lat włosy odrosły i nie mam zamiaru już nigdy popełnić takiego błędu ;P

Aktualnie moje włosy mają 68 cm długości, są dużo pocieniowane z objętości, najkrótsze włosy jak można dojrzeć na zdjęciu sięgają łopatek, chciałabym mieć tak z 80 cm :)

Włosy tylko umyte, i wysuszone.


Ciekawa jestem ile moje włosy będą miały za miesiąc ;) mam zamiar pić skrzypo-pokrzywe 2 razy dziennie (właśnie siedzę z kubkiem) i wcierać olej sesa, neem i kokosowy (głównie w skórę głowy) na zmianę kiedy tylko będę miała czas.

A Wy jakie wolicie włosy, krótkie czy długie?? Jakie są wasze sposoby aby przyspieszyć wzrost włosów?

Aktualizacja za miesiąc. A tymczasem miłej niedzieli i do następnego  posta ;)


Pozdrawiam






26 komentarzy:

  1. Pikne wlosy :) marze o takich tylko w wersji brązowek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam mieć zawsze inny kolor, zawsze jak się coś ma to chce się cos innego ;)

      Usuń
  2. Ładne włoski ,błysk i długość;ja miałam ścięte już na chłopaka-też walnęło mi coś w łeb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, chyba każdy z nas miał jakieś nie przemyślane fryzury :)

      Usuń
  3. ile ja bym dała za takie włosy...;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie są takie fajne, ja ich nie lubię ;)

      Usuń
  4. Włosy bajka! Ja mam podobnej długości ale duuuużo rzadsze :> Ty masz mnóstwo włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnóstwo? a ja ciągle jęczę że mam ich właśnie mało...

      Usuń
  5. wydaje mi się, że włosy mamy podobnej długości, ale ... moje idą tuż tuż do ścięcia przez fantastyczny szampon i odżywkę Marizy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też długo miałam proste na całej długości, a ostatnio dość mocno je pocieniowałam, mam grube i gęste włosy, trochę wyglądały zbyt ciężko.
    ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja grubych i gęstych nie mam, ale wycieniowałam żeby góra była troche lżejsza i fryzura miała tak jakby więcej życia, takie całe równej długości wyglądały ciągle na oklapnięte

      Usuń
  7. no pikniascie wygladalas:D w tych scietych, co ty chcesz? boskie byly hehehe tak jak i moja wielka pomylka weeeeeeee:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie się nie śmiej bo Ty nie lepiej wyglądałaś ;)

      Usuń
  8. Bardzo szybko ci włoski rosną, zazdroszczę :) u mnie to co urośnie zaraz muszę ściąć z końcówek ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne masz wlosy! ja walcze z moimi zeby byly znow zdrowe://
    gdzie kupilas olej kokosowy? bo ja szukam wszedzie i chyba bede musiala przez neta zamowic ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne włoski ;) Lubie długie

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne włosy, właśnie do takiej długości dążę. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja dążę do jeszcze dłuższych ;)

      Usuń
  12. Masz przepiękne włosy, nie ścinaj ich już nigdy!!!!!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki zamiar już tego nie zrobić ;) Dzięki ;)

      Usuń
  13. ale mialas piekne wlosy przed obcieciem;O
    teraz po zapuszczaniu oczywiscie tez;)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...