czwartek, 25 października 2012

Olej kokosowy - pytanie do Was

Hej Dziewczyny :)

Właśnie przyszedł do mnie olej kokosowy, który mam zamiar stosować na moją skórę głowy. Olej neem który pokazywałam jakiś czas temu, nawet pomaga, łagodzi swędzenie, ale przez ten jego wstrętny zapach który utrzymuje się nawet do 3 mycia (czyli tydzień później) nie używam go jakoś regularnie, choć potwierdzam że przynosi mi ulgę.


Wyczytałam że olej kokosowy również pomaga na takie schorzenia wiec od razu zakupiłam, i tutaj mam do Was pytanie i mam nadzieję że mi pomożecie. Ciągle mam wątpliwości czy olej nakładać na suche (brudne) włosy, czy je umyć i na lekko wilgotne (czyste) nakładać olej. Do tej pory zawsze myłam włosy na noc, nakładałam sese i olej neem i rano znowu myłam głowę.

Mam zamiar kłaść go również na twarz, mam nadzieje że mnie nie zapcha.

Napiszcie do czego i jak stosujecie olej kokosowy. 

Pewnie niedługo opiszę moje przemyślenia na temat tego olej ale na razie czekam na Wasze propozycje i moge powiedzieć że pięknie pachnieee, aż chciałoby się go zjeść, ale smaku kokosowego niestety nie ma ;(

Pozdrawiam :)




16 komentarzy:

  1. ja bym się bała olej kokosowy nałożyć na buzię. :) ale ogólnie na ciało i włosy - super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też się trochę boje, ale spróbuje ;)

      Usuń
  2. Niektórych ten olej zapycha, ale moja koleżanka stosuje go do twarzy i jest zachwycona, więc to może być sprawa indywidualna.

    Ja go używam na włosy przed myciem (takie brudne ;-)), a później myję delikatnym szamponem (Babydream). Robi tak od ponad 3 lat (nie przy każdym myciu) i stan włosów bardzo się poprawił.

    Podziwiam, że użyłaś tak neem i wytrzymałaś. Ja tego zapachu nie wyrabiam po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to że skóra głowy np. tam po 2 dniach nie jest za świeża ;) i włosy obklejone troche lakierem to nie wpłynie na nie wchłonięcie się oleju??

      Heh no, nawet na twarzy go miałam kilka razy ;P nieźle daje po nosie ;)

      Usuń
    2. Z lakierem to prawdę mówiąc nie wiem. Nie używam lakierów... ;-) Ale pewnie miałabym wtedy te wątpliwości, co Ty i może bym rzeczywiście zmyła trochę?

      Neem na twarzy kilka razy!!! Ty nieziemska twardzielka jesteś!

      Usuń
  3. Używam co 3-4 dni. Zostawiam na ok. 2 godziny. Po ok. 3 miesiącach widziałam już efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej kokosowy stosuję przed każdym myciem od jakiś dwóch lat/ Nakładam na włosy na noc (włosy tzw.brudne). Rano myję. Jak dobrze pamiętam jego dzialanie zauważyłam po trzech miesiącach. Do ciała też go lubię, zwłaszcza latem. Jeśłi chodzi o twarz - nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też go nakładałam na suche włosy na noc i rano myje. Chociaż moim włosom akurat nie służył:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie muszę ich myć 2 razy dziennie heh ;) dzięki

      Usuń
  6. Mam ten sam olejek kochana-i miałam problem ze skórą głowy-wcierałam i pomogło-ważne, by jednak nie trzymać za długo na skórze głowy-1-2h wystarczy;zostawiając na całą noc ,skóra nie będzie miała wystarczającą ilość tlenu-co innego włosy-ale to moje zdanie-powoodzenia i zapraszam na rozdanie do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam go dzisiaj na całą noc, czy dłuższe trzymanie może zaszkodzić skórze głowy? bo ja g trzymam nawet do teraz

      Usuń
  7. nie służy mi ten olej na włosy - na ciało jest ok :) na buzie stosuje migdałowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na włosy się nie sprawdził :) stosowałam go więc na działo ale nie na twarz bo zapychał ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam i stosuję maniakalnie na twarz, jak dla mnie super.Na ciało po kąpieli, na dłonie też często,jak akurat nic nie supłam, żeby robótka nie woniała kokosem;-) Na włosy nakładam na mokro, ale nie nazwałabym moczenia myciem. Po prostu polewam włosy nad wanną, wyciskam w ręcznik i nakładam rozpuszczony olej, po czym zostawiam aż włosy wyschną same z siebie.Na trzy-cztery godziny przed myciem najczęściej.

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...