poniedziałek, 22 października 2012

Przeprosiłam się z Alterrą

Hej Dziewczyny ;)

Jak kupiłam pierwszy raz odżywkę Alterry, miałam z nią problemy, włosy były jakieś oklapnięte, nie chciały się rozczesywać i odżywka działała dopiero jak potrzymałam ją jakieś 15 minut na włosach... wiec dałam sobie siana i ją odstawiłam.

Jakiś tydzień temu sobie o niej przypomniałam bo miałam prawie całą butelkę i postanowiłam jej użyć, nałożyłam na włosy, trzymałam dosłownie minutę i spłukałam, efekt???
Włosy wygładzone, śliskie, dające się dobrze rozczesać i wcale nie obciążone ani nie oklapnięte.
Nie ukrywam zdziwiło mnie to że włosy po niej tak fajnie wyglądają choć na początku nie było tak fajnie, nie wiem co się zmieniło ale teraz używam jej codziennie i nawet kupiłam kolejną butelkę, a swojego glisskura odstawiłam.

Odżywka jest dość gęsta, wygodnie nakłada się ją na włosy i co najważniejsze pięknie pachnie ;)
Pojemność 200 ml, cena ok 9 zł w promocji ok 6 zł.

Co obiecuje producent, oraz skład odżywki:

Krótko, zwięźle i na temat, ciesze się że się z nią jednak polubiłam.

A u Was jak dziewczyny z odżywkami Alterry, pasują Wam??

I powiedzcie mi czy w Waszych rossmannach są inne odżywki alterry? U mnie są 2 rossmanny i szampony są chyba wszystkie ok 8 o ile pamiętam a odżywki są tylko te z granatem. Chciałabym wypróbować inne np. tą do objętości, napiszcie czy miałyście inne i czy warto?

Pozdrawiam i do następnego ;)



7 komentarzy:

  1. Czasami włosy musza się do niej przyzwyczaić ;)

    Uwielbiam odżywkę morelową, ale wiadomo-wycofali ją :/ Ale ta z granatem tez jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofali ją? nie wiedziałam, super :/...

      Usuń
  2. Pogodzenie się to był dobry wybór, super są kosmetyki Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam i niestety nie dla mnie i nie skuszę się już drugi raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywek z alterry jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam morelową i włosy były po niej sztywne i matowe, ta jest zdecydowanie lepsza...

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...