czwartek, 29 listopada 2012

Aktualizacja włosów

Hej Dziewczyny ;)

Dokładnie miesiąc temu pisałam o moich kłakach więc czas na aktualizacje.

Co do mycia to cały czas stosuję płyn facelle i szampony lecznicze, odżywka alterra z granatem i aloesem i raz w tygodniu maska Biovax.

Piłam 2 razy dziennie skrzypokrzywe przez którą troche ucierpiała moja twarz, bo dostałam małego wysypu, ale wszystko się już unormowało. Wcierałam olej sesa + neem, lub kokos + neem, tylko w sam skalp. 


Najlepsze jest to że gdy poprosiłam mame aby zmierzyła mi włosy to się okazało że mają tyle samo co miesiąc temu czyli 68 cm :P heh widocznie musiałam jakoś źle przyłożyć centymetr miesiąc temu albo dzisiaj, nie wiem :P, bo po zdjęciach widzę że włosy urosły, ale szczerze nie wiem jak myśmy to mierzyły ;p jak wy dajecie sobie z tym rade? chyba zrezygnuje z mierzenia włosów ;)

Jestem z kłaczków zadowolona oby rosły dalej i szybciej ;)

Włosy z dzisiaj z tymi sprzed miesiąca



A Wy jak tam zapuszczacie włoski ? Mam ochotę jeszcze kupić wcierkę jantar ale trochę sie bję przy moim ŁZS czy nie podrażni mi skóry głowy.

Pozdrawiam i do następnego ;))


30 komentarzy:

  1. rosną ładnie! ja ostatnio obcięłam po moich szamponowych niewypałach z 10cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uła, ale włosy nie zęby odrosną ;) jakieś pocieszenie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Lubię je ale chciałabym takie puszyste jak niektóre dziewczyny mają, efekt push up sam w sobie a ja sobie go muszę budować heh ;)

      Usuń
  3. Jakie Ty masz piękne włosy, aż zatęskniłam za czernią na włosach, bo od jakiegoś roku mam brąz zamiast czerni noszonej przez wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoje ciemny brąz, a odkąd skończyłam gimnazjum maluje na czarno ;) ostatnio jednak mieszałam czarny i jakiś tam brąz, ale przy następnym malowaniu wrócę do czystej czerni ;)

      Usuń
  4. Widac, że są dłuższe i nawet gęstrze. Mają większy połysk. To działa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały większy połysk na pierwotnej rozdzielczości, ale że musiałam zmniejszyć zdjęcia to i jakość uciekła ;)

      Usuń
  5. ale masz ładne włosy!! Kurdę, zazdroszczę Ci! Ja muszę się za swoje w końcu wziąć i zacząć pić jakieś `wspomagacze` :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te kłaczki :D:)
    Ja też zapuszczam:) O, naszła mnie myśl na posta z porównaniem długości włosów;p zrobię kiedyś:P
    Ja swoje też zapuszczam:) I chcę zejsc z czerni ale kiepsko mi to idzie...
    pozdr ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś chciałam zejść z czerni ale jak rozjaśniłam sobie troche końcówki i widziałam jak jaśniejszy kolor nie pasuje do mojej twarzy to zrezygnowałam ;)

      Usuń
  7. alez masz piekne te swoje klaczki :)
    roznice widze ,puszystosc i dlugosc sie zmienila ,gratuluje wytrwalosci,bo oby tak nam pieknie wygladaly trzeba o nie dbac regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety muszę dbać ze względu na moją skórę głowy a przy okazji i włosy skorzystają ;)

      Usuń
  8. też bym chciała mieć takie włosy !
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cud miód malina ;} bardzo ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kseniu a co z myciem włosków mydłami z LF? zaszkodziły skórze głowy czy po prostu sie znudziły? monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zaczęłam stosować oleje na skórę głowy to mycie włosów mydłem było uciążliwe a że płyn facelle działa tez bardzo dobrze i nie podrażnia mi skóry głowy to na razie zostaje przy nim, tym bardziej że musze używać leczniczych szamponów więc mycie mydłem i tak nic by nie dało, mam zamiar wrócić do mydeł na wiosne-lato :)

      Usuń
  11. Piękne włosięta! :) Ja też zapuszczam, może nie na taką długość, ale z boba na kilkanaście centymetrów wolniej mi idzie ;) W między czasie zmieniam kolor znowu...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię krótkie włosy ze względu na wygodę ale że nie wyglądam w nich dobrze nigdy w życiu ich już nie zetnę ;)

      Usuń
  12. Piękne włoski a jak ten olej kokosowy, bo chciałam sobie kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zawsze mieszam z innym olejem więc jak działa samodzielnie to raczej nie mogę powiedzieć, ale od kiedy włączyłam go do pielęgnacji to zauważyłam że włosy są bardziej miękkie, błyszczące, nawilżone i lejące, na pewno kupię kolejne opakowanie ;)

      Usuń
  13. mam jantar- kiedyś używałam, ale miałam wrażenie że swędzi mnie po nim głowa :/ jak skończę skrzypowitę i vitapil to wróce do niego, by mieć pewność czy coś pomaga.

    Co do facelle, podoba ci sie jego efekt? u mnie mówiąc szczerze włosy są bardzo tępe po ni, sztywne,sklejone jak sa mokre, i mam wrażenie że trochę wysuszone. Nadal szukam ideału :( na pewno alterra z kofeiną odpada, swędzenie się wzmaga :/

    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie i ja kupię i wypróbuję, miałam ostatnio kupić ale zapomniałam ;)

      Facelle to u mnie numer jeden do włosów i twarzy :) włosy jak widać nie są posklejane ani sztywne, wręcz przeciwnie są miękkie i puszyste, i bardzo dobrze zmywa u mnie olej ;) ja się z alterra nie polubiłam...

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Mój sposób mierzenia włosów - mam bluzkę w paski - którą do zdjęcia dokładnie naciągam -by nie było żadnych fałdek / marszczeń - następnie robię zdjęcie. Robię już tak od pół roku w tej samej bluzce - efekty są wyraźne ;)

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wypróbuje ten sam patent bo centymetr jakoś nie daje rady :P

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...