wtorek, 20 listopada 2012

Coś dla tłuścioszków - Dry Flo

Hej Dziewczyny ;)

Moja cera jest tłusta, bardzo tłusta i wykonanie makijażu bez pudru matującego jest praktycznie nie możliwe bo już po niecałej godzinie wyglądałabym jak latarnia.
Na wizażu do tłustej cery polecano frakcje sojową i dry flo.

Co to jest to Dry flo?
Dry-Flo ® AF Pure jest specjalną, otrzymywaną z odnawialnych źródeł skrobią kukurydzianą
przeznaczoną do pielęgnacji skóry. To hydrofobowo zmodyfikowany i sterylizowany (czystość mikrobiologiczna klasy farmaceutycznej) polimer naturalny, który wprowadza gładkie i aksamitne odczucie do różnorodnych, powszechnie stosowanych produktów do pielęgnacji ciała oraz takich kosmetyków jak pudry i podkłady.
Jest efektywnym zamiennikiem talku. W tym zastosowaniu może pochłaniać wilgoć z powierzchni ciała.
Wykazuje dużą zdolność absorbowania sebum z powierzchni skóry (0,60 ml na 1 g skrobii) oraz tuszowania składników okluzyjnych w nawet najcięższych recepturach.
Dro-Flo ® AF Pure może być stosowana jako samodzielny puder lub w połączeniu z innymi pudrami, np. brązującymi, w celu zmatowienia tłustych filtrów przeciwsłonecznych.
Jest niekomodogenna (nie zatyka ujść gruczołów łojowych), nie powoduje niepożądanego efektu bielenia oraz nie zbryla się na skórze.

Źródło: KLIK







Modyfikowana Skrobia kukurydziana to najlepiej matujący puder jaki miałam, dzięki niej mam spokój z twarz na pół dnia, później wystarczy do twarzy przyłożyć chusteczkę i kolejne pół dnia również mam spokój ;).

Skrobia jest bardzo drobno zmielona, nie widać jej na twarzy, nie bieli twarzy, jednak ja daje jej sporo i może lekko rozjaśnia buzię ale wystarczy 10 minut aby puder ładnie stopił się z podkładem i wszystko gra :), jest bezzapachowa, nie wysusza mojej cery ani nie zapycha . Jedyne co to trochę pyli że czasem później kicham ;P ale to jedyny minus ;)

Opakowanie jest duże mieści 100 gram produktu i wystarcza na bardzo bardzo długo, a koszt to ok 13 zł, jest to i jej zaleta i wada ponieważ moją skrobie kupiłam na początku 2011 roku albo pod koniec 2010, nie pamiętam już, i skrobia miała ważność tylko do czerwca 2011 roku, po tym czasie mimo że oddałam dużą część frakcji siostrze i wysłałam kilka torebeczek w świat skrobi miałam nadal połowę opakowania i szkoda było mi jej wywalić. Napisałam więc do sklepu z zapytaniem czy mogę jej dalej używać, na co Pani odpisała że jeżeli nie zmieniła koloru i zapachu i trzymam ją w lodówce to jak najbardziej, data ważności po prostu musi być na opakowaniu ale że jest to suchy proszek można go używać dotąd aż zmieni kolor lub zacznie śmierdzieć, i tak właśnie używam skrobi do dzisiaj :) i dalej zachowuje swoje właściwości, nie uczula ani nic mi po niej nie wyskakuje. 

Skrobi używam również w lecie pod minerały, dzięki temu buzia jest matowa i minerały lepiej się rozprowadzają.

Moja tłusta buźka uwielbia ten puder i polecam ją wszystkim którzy również zmagają się ze swoim sebum ;)

Używałyście dry-flo?? Jaki puder najlepiej matuje Waszą twarz?

Pozdrawiam 



10 komentarzy:

  1. Używałam Dry Flo bardzo długo, też po dacie ważności. Część rozdałam, część mi się wysypało :D a mimo to nadal miałam jej sporo w opakowaniu. Ostatnio jednak zmieniłam ją na puder diamentowy z BU i uważam, że jest znacznie lepszy od DF. Jest o wiele lepiej zmielony, jak puszek i całkowicie bezbarwny na skórze, nawet jak przesadzę (a przy DF zdarzało mi się lekkie bielenie, jak dałam trochę za dużo).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak z zapychaniem. Zapycha ten puder diamentowy? Można go używać przy skórze trądzikowej?

      Usuń
    2. Też się zastanawiałam kiedyś nad diamentowym ;)

      Usuń
  2. Też mam tłustą skórę i problem z matowieniem. Gdzie kupiłaś Dry flo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak miałam z pudrem bambusowym. nie chciał się skończyć za nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bambusa też i też się nie może skończyć ;)

      Usuń
  4. Podobno taki efekt daje mąka ziemniaczana, ale nigdy nie p ;)róbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam ale też nie próbowałam ;))

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...