sobota, 24 listopada 2012

Czas na coś mocniejszego - Retin A

Hej Dziewczyny ;)

Wiecie już że dzięki kwasom mogę się cieszyć gładką cerą, wyleczyłam kwasami moją buzię i moja cera je uwielbia ;) Używałam już Effaclar Duo, Diacneal i peeling kwasem migdałowym, tej jesieni przyszedł czas na coś mocniejszego czyli retinoidy a dokładnie w moim przypadku Retin A.
Chociaż moja cera ma się nawet dobrze i nie mam co na nią narzekać to jednak do kwasów się już przyzwyczaiłam i chętnie w zimnym okresie je stosuje chociażby dla polepszenia wyglądu mojej cery i pozbyciu się martwego naskórka:)

Post w którym opisywałam jak zmieniła się moja cera ma 870 wyświetleń i dla tych którzy jeszcze nie czytali a są ciekawi można poczytać TUTAJ. Po ilości wyświetleń widzę że lubicie i interesują Was takie posty, więc dlatego piszę dzisiaj o tym czego będę używać tej jesieni i zimy.





Dlaczego zdecydowałam się na Retin A? 
Po pierwsze dlatego że chciałam spróbować coś mocniejszego niż używane dotychczas kremy, a mam już troche dosyć robienia co 2 tygodnie peelingów a później obłażenia ze skóry przez tydzień bo to jednak było uciążliwe. Zdecydowała również cena, na początku chciałam kupić TriAcneal, ponieważ tej nowej wersji Diacnealu jeszcze nie próbowałam, ale patrząc na cene TriAcneal kosztuje prawie drugie tyle co Retin, a wiadomo Retin działa lepiej i mocniej.

Dzisiaj nie będę pisać jak działają Retinoidy, chcę Wam tylko napisać jak zmieniłam moją pielegnacje i czego będę używać, a więcej napiszę po miesiącu może dwóch kiedy będę widziała efekty.

Otóż podczas stosowania kwasów odkładam na bok wszystkie inne oleje na niedoskonałości czyli tamanu i z drzewa herbacianego oraz inne specyfiki jak ostatnio używany brevoxyl, który też lubię bo dobrze działa na niedoskonałości jednak masakrycznie wysusza. Mam zamiar ograniczyć sie do minimalizmu, ostatnio zauważyłam że im mniej się przejmuje moją cera i mniej o nią dbam (czytaj: dbam bez przesadyzmu ) to ma się ona lepiej.
Do mycia twarzy rano i wieczorem płyn facelle który ostatnio bardzo mi służy oraz mydło alepp, na dzień olej jojoba, frakcja sojowa lub krem pielęgnacyjny Hipp i na noc Retin A i tyle ;)

Mam nadzieje że kuracja przebiegnie pomyślnie, krem użyłam już 2 razy, bałam się podrażnienia i wysuszenia ale na razie po 2 dniach twarz wygląda dobrze :)

Za krem zapłaciłam 33 zł i jest do dostania oczywiście tylko na recepte.

A jak tam Wasza jesienno zimowa pielęgnacja, wprowadzacie jakieś kosmetyki z kwasami ? Może używałyście już Retin A to podzielcie się swoimi spostrzeżeniami.

Chciałam jeszcze przywitać nowe osóbki które mnie obserwują ;) Ciesze się że jest Was coraz więcej i chcecie mnie czytać ;) niedługo stuknie mi magiczna liczba 100 :)

Pozdrawiam




6 komentarzy:

  1. ja właśnie będę się niedługo rozglądać za jakimiś kwasami, zaciekawiłaś mnie tym retin a. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak retin zadziała na moją skórę ;)

      Usuń
  2. Oooo widzisz... Ja niczego takiego nie używałam... A pasowałoby zacząć, bo moja skóra wariuje:/ masakra..
    Tak w ogóle to bardzo fajny blog:) Poczytam go więcej, jak znajdę czasu więcej,bo teraz muszę uciekać, obserwuję bacznie od teraz:)
    I pozdrawiam piękną Panią:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedzinki ;) Kwasy warto stosować nie tylko przy trądziku ale chociażby dla odświeżenia cery i utrzymania jej młodego wyglądu ;)

      Usuń
  3. A moja skóra bardzo lubi kwasy, a dokładniej migdałowy, za to już retinoidy nie bardzo toleruje. Moze kwestia tego, ze mam cerę naczynkową, nie wiem, ale miałam z nimi nie miłą przygodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja również lubi bardzo migdałowy, ciekawa jestem czy polubi retinoidy, mam 2 naczynka rozszerzone na nosie i martwie sie trochę że po kremie mogę nabawić się wiecej naczynek, ale oby nie ;)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...