poniedziałek, 12 listopada 2012

Sleek Darks

Hej Dziewczyny ;)

Mam wreszcie paletkę darks, jak weszła to stwierdziłam że mi nie potrzebna ale jak zobaczyłam u Katosu makijaż z jej użyciem to jej zapragnęłam, a wtedy okazało się że ich już nie ma... no ale doczekałam się i kupiłam w tamtym tygodniu paletkę w sklepie butiqueuk.pl. Zakupiłam również mój pierwszy pędzelek do oczu z Hakuro.


Swatchy kolorów pokazywać nie będę bo jest ich mnóstwo w internecie, moge tylko powiedzieć że kolory są bardzo mocno napigmentowane, nie osypują się czego się obawiałam i dobrze się z nimi pracuje. Niestety  pogoda za oknem nie sprzyja robieniu zdjęć a ja nie posiadam żadnych lamp więc coś słabo będzie z makijażami na blogu, no chyba że jakaś lampę wreszcie zakupię ;)

Kolory są bardzo ładne, myślę że będę często sięgać po tą paletkę. Jak na razie zieleń i fiolet to moi ulubieńcy :)



Próbowałam robić makijaż na podobieństwo Katosu, ale wybaczcie mi jakość zdjęć :)



Jedno zdjęcie zachowało jako taką ostrość ;p





A u Was jaka pogoda też tak ciągle szaro buro, ciemno i zimno??

Skusiłyście się na paletkę Darks??

Pozdrawiam i do następnego ;)


28 komentarzy:

  1. Jakie masz ładne oczy i brwi!
    Makijaż też zresztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale brwi to moje średnio lubię...

      Usuń
  2. Fajna paletka :D

    A makijaż świetny!:) Zieleń pięknie komponuje się z Twoją piękną tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo paletka jest super warta zakupu :)

      Usuń
  3. pięknie :) bardzo Ci pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i baardzo lubię. Ksenko, świetny makijaż. Muszę wypróbować to połączenie u siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie na pewno będzie wyglądać super ;)

      Usuń
  5. Tak zieleń świetnie pasuje do ciemnych oczu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;) a ja zieleń ostatnio uwielbiam we wszystkim ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) A ja się znowu zachwycam Twoimi :)

      Usuń
  7. Świetny makijaż, a paletkę uwielbiam jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam jeszcze ani jednej palety Sleek, ale może wkrótce się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie masz litości! Już stwierdziłam że nie nie potrzebna mi. A Ty tu z makijażem wyskakujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam i pokochałam od razu, Zestawienie kolorów jak dla mnie -idealne. Wszystkie kolory mi się podobają, a orbit to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam chrapkę na taka paletę na all, ale nie mogę się zebrać żeby ja zamówić. Świetna jest:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny ta zieleń którą się pomalowałaś :):)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...