piątek, 2 listopada 2012

Troche prywaty - wieczór panieński

Hej Dziewczyny ;)

Ostatnia impreza na wolności mojej siostry :) 
Najpierw poplotkowałyśmy w domu a  wieczór spędziłyśmy w klubie, do domu wróciłyśmy coś koło 5 nad ranem i wybawiłyśmy się za wszystkie czasy ;))

Siostra dostała od nas drzewko rozkoszy i peniska do polizania ;D
Różki zrobiłam sama bo jakoś zapomniałyśmy kupić, ale wyszły równie fajne jak kupne ;)



Miałam na sobie:
czarne rurki - no name
bluzka z koronką - Butik
Żakiet - H&M
różki - własna robota ;) 


I wszystkie diobełki w klubie ;))



Dotarła do mnie moja kolejna paletka Sleeka, do której podchodziłam jak do jeżą, więc postaram się wstawić jakiś makijaż bo dawno nie było ;)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;)




24 komentarze:

  1. Fajny ten żakiecik z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka paletka? :) fajny żakiet. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie pasuje Ci ten żakiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny żakiet ;)) Bardzo pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny żakiet :)
    Ps. nawet trochę podobne jesteście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni mówią że podobne drudzy że wcale ;)

      Usuń
  6. No to diabelnie się zabawiłyście! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają nawet lepiej niż takie kupione

    OdpowiedzUsuń
  8. ale z Cb ładniutki diabełek ^^

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...