czwartek, 22 listopada 2012

Wreszcie mam BB !

Hej Dziewczyny ;)

Wreszcie i ja mam swoje różowe jajo, sama bym go sobie nie kupiła bo szkoda mi 80 zł na gąbke do makijażu. Na FB często BeautyBlender robi konkursy w którym można wygrać jajo i brałam w nich udział już chyba ze 100 razy i nigdy nie miałam szczęścia, jakieś 2 tygodnie temu siostra wysłała mi zaproszenie że BB znowu organizuje konkurs, wzięłam udział jak zawsze ale napisałam jej od razu wiadomość " no na pewno wygram jak zawsze", i o konkursie zapomniałam, a tu wchodzę w sobotę na poczte i widzę wiadomość od BB że zostałam wylosowana w rozdaniu różowego jajeczka. Heh nawet nie wiecie jak się śmiałam sama z siebie :)

Dzisiaj listonosz przyniósł moje jajeczko. Bardzo się ciesze że mogę je wypróbować  i już się nie mogę doczekać aż nałożę nim podkład, ciekawa jestem czy jest aż tak wart zachodu. 






Mam tylko nadzieje że nie będzie żarło podkładu jak jego podróbka...


I bonusik: efekt zabaw mojej siostry w programie do zdjęć ;)





A Wy używacie BB?? Dalej twierdzicie że jest taki cudowny?

pozdrawiam i do następnego ;)


11 komentarzy:

  1. Świetnie wyszły te przerobione zdjęcia :)
    Śliczne oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. jajo fajne, mogłabym je nawet mieć ale jest zbyt drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... żeby chociaż o połowę tańsze było ;)

      Usuń
  3. Też chciałabym mieć BB, ale ta cena jest zbyt wysoka jak na kawałek gąbki. Wole wydać 80 zł na pędzel, który wytrzyma kilka lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za 80 zł to nawet 2 porządne pędzle ;)

      Usuń
  4. Gratuluję ciekawa jestem jak się spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie napis dzięki mojej siostrze wygrałam jajo:P hehe szczęściara :P
    a zdolniacha jestem :P hehe

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...