wtorek, 4 grudnia 2012

Krem do rąk ISANA z 5% urea

Hej Dziewczyny :) 
Czy do Was też zawitała zima? u mnie od wczoraj biało za oknami ;) 

Dziś przychodzę z moim ulubionym kremem do rąk z Isany. Nigdy nie kupiłam 2 razy tego samego kremu, zawsze kupowałam albo zwykłe drogeryjne za każdym razem inny, lub zamawiałam z Avonu, do czasu gdy w necie poczytałam o tym kremie, kupiłam i bardzo polubiłam. 


Od producenta:
* pielęgnacja i ochrona dla bardzo suchej skóry
*z zawartością cennego urea, masła shea, jak również wartościowych substancji czynnych takich jak panthenol i wosk pszczeli
*szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze
* pH przyjazne dla skóry - przebadany dermatologicznie
*przechowywać w temp. pokojowej.


Krem mieści się w dość twardej ale solidnej (nic się nie psuje i nie urywa:) tubce, gdy produkt nam się kończy trochę ciężko go wydobyć, ale jakoś daje radę. 
Pojemność  kremu 100 ml, kosztuje ok 5 zł. Dostępny tylko w drogeriach Rossmann.

Konsystencja kremu jest bardzo gęsta, lecz bez problemu daje się rozsmarować na dłoni, ważne aby nie nakładać zbyt dużo kremu, ponieważ będziemy miały problem z jego wsmarowaniem w skórę. Byłam przyzwyczajona że innych kremów dawałam sobie zawsze na dłoń sporego ślimaczka, i gdy kupiłam ten krem również tak zrobiłam za pierwszym razem po czym po 15 minutach męczenia się z jego wsmarowaniem w moje dłonie poszłam je umyć ;)
Krem jest bardzo wydajny i wystarczy kropelka aby rozsmarować go na całe dłonie. Gdy nałożymy go mało nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Zapach jest dziwny nie wiem do czego mogłabym go porównać, mi nie przeszkadza, po chwili nie jest w ogóle wyczuwalny na dłoniach.

Krem bardzo dobrze nawilża skórę i pozostawia na niej warstwe ochronną, nie jest to lepka warstwa dłonie są przyjemnie gładkie, teraz na zimę jest idealny, ja używam już 2 tubkę, stosuję go nie tylko na noc ale i w ciągu dnia, zawsze mam go pod ręką.

Czytając KWC tego kremu widzę że krem ma równie dużo zwolenników jak i przeciwników, ja należę do zwolenników i myślę że przeciwnicy po prostu źle go używają, ponieważ tak jak mówiłam gdy nałożymy go zbyt dużo jest po prostu okropny, marze się i nie chce się w ogóle wchłonąć.



Skład: Aqua, glycine soja oil, glycerin, urea, sodium lactate, cetylalcohol, stearic acid, glyceryl stearate, butyrospermum parkii butter, cera alba, panthenol, carbomer, parfum, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, sodium hydroxide, xanthan gum, linalool, hexyl cinnamal, citronellol, geraniol, limonene.


Używacie tego lub innych kremów isany?

Pozdrawiam i do nastepnego :)

20 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale przekonuję się do mocznika.

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony krem do rąk ;) Choć teraz używam go w wersji w "słoiczku", jest gęstszy niż ten w tubce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest w słoiczku?? nie wiedziałam nawet ;)

      Usuń
    2. Tak i jest go 150ml, więc więcej ;)

      Usuń
    3. Muszę się mu przyjrzeć ;)

      Usuń
  3. Nigdy go nie miałam, praktycznie nie miewam problemu z suchymi dłońmi więc zawsze kieruje się w wyborze kremu do rąk ładnym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po każdym najmniejszym umyciu rąk chociażby samą wodą muszę użyć kremu

      Usuń
  4. Nie trafił w moje potrzeby ale za to bardzo lubię go do stóp, choć moja Mama docenia właściwości pielęgnacyjne na dłoniach. Także co skóra to opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale planuję zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten krem. Gruba warstwa na noc i rano dłonie wyglądają znacznie lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ulubieńcem jest krem z Neutrogeny :) Tego jeszcze nie używałam, ale na pewno kupię tacie, bo ma problem z suchą skórą dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nic z Isany nie miałam ale może w końcu to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...