czwartek, 20 grudnia 2012

Makijaż - propozycja świąteczno sylwestrowa

Hej Dziewczyny ;) 

Jak Wam idą przygotowania do świąt?? U mnie powoli idzie, tylko szkoda że tyle śniegu było w tamtym tygodniu a jak zostało kilka dni do świąt to wszystko topnieje i jest ciapa chlapa :(

W przerwie na porządki zmalowałam makijaż, tylko wybaczcie mi te rzęsy, jakieś dziwnie sztywne były i w ogóle są dziwne ale szczerze już nie chciało mi się odklejać i przyklejać nowych, obiecuję że następnym razem takiej gafy nie będzie ;P 

Do makijażu użyłam :
Zieleń matowa i biel - Sleek Darks
Zieleń perłowa - Inglot 418
Biały pyłek - Pierre Rene
Eyeliner w płynie - Essence
Srebrny brokat - zwykły brokat do paznokci 
Płyn do pigmentów - Kobo

Brokat przyklejałam na płyn do pigmentów Kobo i polecam Wam tą metodę bo brokat bardzo ładnie się przykleja do powieki, nie fruwa nam po twarzy i długo się trzyma, nawet miałam problemy z jego zmyciem :)







Pozdrawiam i do następnego ;))



35 komentarzy:

  1. Wygląda jak zmrożony, skojarzył mi się z Królową Śniegu. :) Podoba mi się bardzo, pasuje do Twojej tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oczko ! Cudownie wygląda :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakiego koretora pod oczy używasz? makijaż nieziemski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat żadnego, mam tylko podkład, ale ogólnie używam Skin79 bb cover, jest na blogu recenzja ;)

      Usuń
    2. w takim razie zazdroszczę bezproblemowej okolicy oczu i szukam recenzji Skibb79 :)

      Usuń
    3. Ogólnie problemów z cieniami nie mam ale mam takie dołki zaraz przy kącikach które są ciemne, ale tu akurat mam je przykryte tym pyłkiem białym i tak tego nie widać :P

      Usuń
  4. Piękne wykonanie. Osobiście źle czuję się z zielenią na oku ale Tobie pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja się dobrze czuję z zielenią ;)

      Usuń
  5. Ślicznie ;) Do brązowej tęczówki pasują chyba wszystkie cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Też mi się tak wydaje właśnie do ciemnych oczu to większość kolorów pasuje, chociaż zawsze chciałam mieć zielone oczy lub niebieskie ;)

      Usuń
    2. Lubię fiolety, ale u brązowookich wyglądają cudnie ;)

      Usuń
    3. Ja fiolety uwielbiam, mam na punkcie fioletowego od dzieciństwa fioła i to dosłownie ;)

      Usuń
  6. Coś pięknego! Rzadko zdarza się, by zieleń wyglądała w makijażu tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! I piękne masz oczy i brwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł Ci ten makijaż :) A co do rzęs, to ja chyba jestem ślepa, bo żadnej gafy nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a bo one były takie kępkowe, i jak je pomalowałam i chciałam złączyć z naturalnymi to się posklejały i takie pojedyncze włoski się porobiły ;P

      Usuń
  9. Taki oszroniony o zimowej aurze :)
    pasuje bardzo na Sylwestra ! pieknie Ksenko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się to połączenie bieli z zielenią:zimowy makijaż,świąteczny i bardzo elegancki!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne!!! lubie takie proste makijaże, sa najbardziej efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie najbardziej lubię takie proste połączenia ;) <3

      Usuń
  12. genialne oko ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię połączenie zieleni ze srebrem:) Ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Tobie już wiem, jaki makijaż dziś zmaluję:) Postawię na zapomnianą zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszę się że mogłam pomóc ;))

      Usuń
  15. mega ładnie, ale znając mnie skończy się na szybkiej kresce i tuszu :P

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...