czwartek, 6 grudnia 2012

Najlepszy krem do stóp Fuss Wohl

Hej Dziewczyny :)

Problem z moimi stopami a dokładniej z piętami mam odkąd pamiętam, ciągle miałam twarde i suche pięty i pomimo stosowania różnych kremów efekt był ten sam. Używałam już kremów z Avonu, z Oriflame, z Biedronki, przeróżne z drogerii, Sholl, Lirene, Ziaja, oraz apteczne Pilarix, i zawsze było to samo niby coś tam robią ale problem dalej istnieje, na dodatek nie nawidzę smarować stóp a jeszcze jak nie widać efektów to sie już tego całkowicie odechciewa. 
Podczas przecen w Rossmanie na produkty własne, znalazłam ten krem w cenie 3,99 o ile dobrze pamiętam i grzechem było nie kupić. Krem okazał się strzałem w 10 :)


Opis z tubki:
Krem z wysokiej jakości ureą dostarcza wyjątkowej pielęgnacji stopom o bardzo suchej skórze. Dzięki połączeniu właściwości gliceryny regulującej gospodarkę wodną skóry oraz wosku pszczelego spękane i nadwyrężone stopy otrzymują intensywną pielęgnacje i odzyskują miękkość i sprężystość.



Pojemność kremu to 75 ml, zamknięty w miękkiej tubce, konsystencja ani nie rzadka ani nie gęsta, w sam raz bardzo dobrze rozsmarowuje sie na skórze, dość szybko się wchłania, zapach przyjemny jak krem nivea ;) Używam go od ponad miesiąca, raz lub dwa razy dziennie i zostało go chyba jeszcze połowę, więc myślę że jest w miarę wydajny.

Niby zwykły krem z mocznikiem jak wiele innych np. lirene czy pilarix, a jest dużo skuteczniejszy. Nie każdy potrzebuje większego stężenia mocznika, pilarix i lirene miały 30% i teraz widzę że ten z 10% mocznikiem działa na mnie lepiej.
Moje stopy wreszcie są nawilżone, miękkie i gładkie, nie muszę już tak często zdzierać martwego naskórka bo po prostu nie ma takiej potrzeby, teraz aż chce mi się smarować stopy jak widzę efekty a to wszystko za 3,99 (w promocji, cena regularna 4,99zł ) ;) czego chcieć więcej ;P Mam tylko nadzieję że nie zostanie wycofany, jak wiele innych dobrych i chwalonych kosmetyków.

KWC

Skład:

A Wy Dziewczyny smarujecie stopki? czy tak jak ja tego nie lubicie ale musicie ;P  Używałyście tego kremu?

Pozdrawiam i do następnego :)





11 komentarzy:

  1. Oooooooo widzisz, dobrze że piszesz, bo bardzo dużo chodzę i mam mały problem ze stopami.. Jutro sobie zakupię ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Ci się sprawdził tak jak mi ;)

      Usuń
  2. tych jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię, tak jak wszystkie inne rossmanowskie kremy z mocznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosmann ma świetne produkty ! Nawet te do włosów Issana są genialne i nie drogie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) ale z Isany nic jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  5. hmm, w końcu muszę wypróbować ;)
    pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zapraszam na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania dowolna bransoletka Who :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować go jak mówisz że taki dobry :)
    Zapraszam do siebie ja dopiero zaczynam mam nadzieję na wsparcie :)
    www.my-way-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...