wtorek, 11 grudnia 2012

Okulary Firmoo

Hej Dziewczyny ;)

Jakiś czas temu odezwał się do mnie Antonio z Firmoo.com z propozycją przesłania mi okularów i wyrażenia swojej opinii na ich temat, od razu pomyślałam o moim chłopaku który nosi okulary korekcyjne bo akurat kilka dni wcześniej popsuły mu się swoje,  nie zastanawiając się ani chwili zgodziłam się, wybrałam parę okularów dla chłopaka i po tygodniu okulary były już u mnie ;)


 Okulary przywozi nam kurier w tempie ekspresowym ;) są bardzo dobrze zapakowane w aż 2 koperty ;).

Z okularami dostajemy w pakiecie futerał, miękki pokrowiec, szmatkę do czyszczenia szkieł oraz mały śrubokręt i dwie śrubki.

Wybrałam ten model KLIK

Okulary są bardzo solidnie wykonane, nic się nie rusza, szkła są dobrej jakości i dobrze się trzymają w oprawkach, mój chłopak widzi przez nie równie dobrze jak przez swoje dużo dużo droższe okulary. 
Sprawiają wrażenie jakby były wykonane z drewna ;) bardzo mi się podoba ten efekt ;)

Jedyne do czego mogę się przyczepić to to że okulary są troszkę za krótkie jeśli chodzi o zauszniki i dlatego nawet widać na zdjęciu że ma je troszkę wyżej na nosie niż powinny być, ale już znaleźliśmy na to sposób aby je lekko wydłużyć i mam nadzieję że będą długo służyły.






W programie dla nowych klientów możecie wypróbować okulary za darmo KLIK płacąc jedynie za koszty przesyłki ok 19 $. Jest to bardzo fajna opcja dla osób które chcą wypróbować okulary Firmoo. Można wybrać okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne lub fashion ;)

Jeśli macie jakie obawy lub pytania to klikajcie TU.

Ja na szczęście nie muszę jeszcze nosić okularów i obym musiała je zacząć nosić jak najpóźniej ;)

A jak tam u Was ze wzrokiem nosicie okulary?? Jesteście za tym aby kupować okulary przez internet??

Pozdrawiam i do następnego ;)


5 komentarzy:

  1. Przystojnemu mężczyźnie we wszystkim dobrze :)
    Ja jeszcze się nie skusiłam na ich ofertę, ale Antonio dba, żebym miała co czytać, spamuje skrzynkę bez opamiętania :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to spamowanie może działać na nerwy ;)

      Usuń
  2. Hej, trochę odkopałam ten post ;) Mam pytanie, jak dobierałaś okulary korekcyjne? Chodzi mi o ich "moc"? Jak ona przekłada się na wartości amerykańskie i gdzie właściwie się ją podaje. Jestem krótkowidzem i chcę zamówić coś z firmoo, ale przez tą niewiedzę (i nieumiejętność odnalezienia informacji na ich stronie) trochę się boję. Będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) wartość jest ta sama, mój chłopak ma -1.75 i taką właśnie wartość wybrałam, jak już klikniesz w parę okularów i przejdziesz do zamówienia, to powinno Ci wyskoczyć okno gdzie podajesz adres itd i na dole miałam podane parametry czy okulary do dali czy do bliży, i była też moc rozstaw soczewek i inne parametry :)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...