piątek, 14 grudnia 2012

Sleek Respect - wieczorowe bordo

Hej Dziewczyny ;))

Długo szukałam ładnego bordowego cienia aż wreszcie stwierdziłam że kupię paletę Sleek Respect w której jest właśnie kolor bordo a i inne kolory się przydadzą. 

Wczoraj przyszła moja paletka i dziś musiałam ją wypróbować.

Po swatche cieni zapraszam   >Tu<   kolory cieni na zdjęciach odwzorowane w 100 % :)

Kolor bordo w tej palecie jest bardzo ładny ale jak zobaczycie na zdjęciach w zależności od światła albo jest bordowo-brązowy albo bardziej fioletowy, na żywo jednak to bardzo ładne bordo bardziej na tych pierwszych zdjęciach ;) Chciałabym jeszcze takie bordo perłowe.

W makijażu użyłam tylko 4 cieni więc prościzna ;))
















Jak Wam się podoba taki kolor w makijażu?, ja się trochę obawiałam że taki kolor na oczach może spowodować że będę wyglądać na zmęczoną i chorą ale jak dobrze że się myliłam ;)

Kusi Was paletka Respect ?? Czy może już kupiłyście ;))

Pozdrawiam i do następnego ;))


42 komentarze:

  1. Przepiękny makijaż!!!!! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niesamowity makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, bardzo mi się podoba ten bordowy odcień .

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał masz prześliczne oczka:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. najpiękniej!!! znakomicie! :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta paletka i super makijaż,chyba się złamię i ją zamówię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne oczka i ten burgund :)
    dzisiaj przyszła do mnie paletka sleeka ale też mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;))
      Którą paletkę zamówiłaś??

      Usuń
    2. Oh so special, może ją masz ;>?

      Usuń
    3. Mam i też ją bardzo lubię :)

      Usuń
  8. Przepiękny makijaż Ksenko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne połączenie, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się to mało powiedziane:)!!:) Miałam makijaż w tym kolorze ostatnio:) Chociaż na zdjęciach przypomina bardziej brąz.. :/
    Ale makijaż Twój jest prześliczny no! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek i świetnie wygląda. Muszę chyba w końcu kupić sobie jakąś paletkę Sleeka.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne bordo i cudownie pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie to raczej dzienny niż wieczorowy, piękny kolor, uwielbiam go nawet na oku, ale trzeba uważać, żeby nie wyglądać na zmęczoną..
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nosiłam mocne makijaże na dzień ale teraz wole coś delikatniejszego ;) Ten kolor na pewno nie nadaje się na dolną powiekę...
      również pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Rzeczywiście ten bordo jest extra, brakuje mi takiego koloru.Chyba kupię sobie tę paletkę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będziesz żałowała zakupu ;)

      Usuń
  15. Cudownie kolory i piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny ten makijaż :)
    Kolor Twoich oczu mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mnie urzekl ten makijaz a ta paletka ,niestety nie mam jej ,jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż cudowny! Cały czas zwlekałam z kupnem paletki respect ponieważ mam 5 innych sleeka ale chyba się skuszę na zakup:D

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...