środa, 12 grudnia 2012

Złota bombka

Hej Dziewczyny ;) 

Dzisiaj przyszłam się pochwalić spódnicą którą sobie uszyłam sama z pomocą mamy :)
Moja siostra mnie wyśmiała, ale mi się podoba i mam zamiar w niej chodzić ;)
Wybaczcie moje miny i spięcie ale zimno było ;P 






Bluzka - stradivarius
Spódnica - DIY
Buty, zegarek - allegro
Łańcuchy - H&M


Podobają Wam się takie rozkloszowane spódnice czy wolicie gładkie? Ja się w takich ostatnio zakochałam i już szyję 2 kolejne :)


Ostatnio wygrałam na FB odżywke i maske firmy Oilmedica więc zaczynam testy i za jakiś czas pojawi się recenzja.



PS. Dziewczyny czy na picasa została powiększona przestrzeń wklejania zdjęć? Pisałam niedawno że miałam problem z miejscem na picasie, pozmniejszałam dużo zdjęć i miałam zajęte ok 40% a dzisiaj wchodzę a mam zajęte 8% z 5120 MB.  A jak można wykorzystać przestrzeń dyskową która ma 10 GB?
Jeśli coś wiecie będę wdzięczna za słowo ;))


Pozdrawiam i do następnego ;)




18 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie! Co za nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczene zbierałam z 10 min hahaha ;D świetnie Ci wyszła ta spódniczka ;)<3 wyglądasz w niej normalnie jak do schrupania :D:D


    <Dżasta :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łebalek pozwalam Ci mnie schrupać ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz:)Uwielbiam takie fasony spódniczek. Podziwiam, ze sama ja uszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)) spódnica na gumie to chyba najprostsza rzecz do uszycia ;))

      Usuń
  4. Mi też się takie podobają i bardzo ładnie Ci to wyszło :) Taką podobną mam już w planie do zrobienia chyba z rok, ale zawsze brak mi czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba, jest świetna!
    mam podobną, tylko,że z letnich, pastelowych kolorów
    chcę znów słońce i piękną pogodę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato też sobie skrobnę w innych kolorach ;))) Też bym już chciała lato :D

      Usuń
  6. Tobie pasuje taka spódnica, ja niestety kiepsko wyglądam w takim fasonie.:(

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...