poniedziałek, 7 stycznia 2013

Brokatowa czerwona kreska

Hej Dziewczyny ;) 

Jak tam u Was po świętach i nowym roku?? Ja się zaraz po świętach rozchorowałam i sylwestra spędziłam w łóżku z 39 stopniową gorączką :/ powoli wracam do siebie i przychodzę z makijażem. 

Miałam w głowie taki makijaż z czerwoną brokatową kreską ale w mojej głowie wyglądał on trochę inaczej niż wyszło to w rzeczywistości heh no ale jak już zmalowałam to Wam pokażę ;)

Myślę że dla mniej odważnych osób które boją się brokatu na całej powiece taki delikatniejszy akcent w postaci brokatowej kreski to coś bardziej ostrożnego.

Jest dzisiaj trochę ciemno więc zdjęcia nie mają mega ostrości ale może coś tam zobaczycie ;))

Użyłam Cieni MIYO, brokatu zwykłego do paznokci, klej duo i rzęsy Ardell Demi wispies .






Pozdrawiam Was cieplutko, Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku
 i do następnego ;))




25 komentarzy:

  1. Na mojej bladej cerze taki makijaż byłby niezauważalny ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dać ciemniejsze tło ;)

      Usuń
  2. Oj bidulka, akurat rozchorowałaś się na Sylwestra.:( Niestety grypa panuje. Fajna taka ostrożna wersja z tym brokatem.:) Ja chcę rzęsy Ardell!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :/ od jakiś 6 lat nie byłam chora a tu taki psikus :(
      Rzęsy Ardell są super miałam je na sobie już chyba z 6 razy i dalej wyglądają jak nowe ;)

      Usuń
  3. mmhhm swietny :) oddalabym sie w TWoje rece zebys cos na mnie takiego wyczarowała :)) ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne- idealne na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twoim kolorem oczu komponuje się idealnie. Obawiam się że z moimi zielonymi nie wyglądałoby to zbyt ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień do zielonych oczu jak najbardziej ;) ale chodzi też o to żeby się dobrze w tym czuć ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda fajniej bo kreska się mieni :)

      Usuń
  7. fajnie dobrałaś kolory do tej kreski, jest widoczna i ładnie wydobywa kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku chciałam tą kreskę zrobić na czarnym smoky ale jakoś zrobiłam inaczej :)

      Usuń
  8. Sama kreska bardzo mi się podoba, pasuje do Twojej tęczówki, ale osobiście dobrałabym jej inne tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wszystko wedle upodobań :))

      Usuń
  9. Świetna kreska :)Bardzo lubię czerwony akcent w takiej i nie tylko postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie nosiłam czerwieni bo wydawało mi się że mi nie pasuje w makijażu a teraz kusi mnie żeby kupić czerwony cień :)

      Usuń
  10. Kreska cudna!

    Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziękuję zdrowie powoli wraca :)

      Usuń
  11. ksenko, krecha świetna :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie sie prezentuje taki akcent czerwieni na powiece ,dodaje wyrazistosci a do tego ja kocham wszelkie brokaty :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki mega! Kreska rewelacja!!:) Bardzo mi się podoba takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...