środa, 9 stycznia 2013

Maska do włosów Kallos

Hej Dziewczyny ;)

Maskę Kallos używam ok pół roku i nie wyobrażam sobie bez niej życia.

Te z Was które mają włosy długie pewnie wiedzą że dobra maska po której włosy szybko się rozczesują to podstawa. Gdy chodzę w rozpuszczonych włosach czasem robią mi się straszne kołtuny, a teraz w okresie kurtek i szalików gdy tylko rozpuszczę włosy muszę się liczyć z tym, że przy karku od szalika zrobi mi się tam niezłe gniazdko które później ciężko rozczesać.

Maska Kallos al altte z proteinami mlecznymi działa ekspresowo mimo że nie ma w swoim składzie silikonów włosy po niej suną jak po maśle, rozczesują się lepiej niż po niejednej odżywce z silikonami.


Od producenta:

Moja opinia:
Opakowanie maski to zwykły plastikowy pojemnik z zakręcanym wieczkiem, plastik jest porządny nie pęka, wieczko dobrze się zakręca, opakowanie jest wygodne bo bez problemu możemy wsadzić tam łapkę i wyciągnąć sobie porcje odżywki, chociaż nie pogardziłabym gdyby było to opakowanie z pompką :)
Maska ma konsystencje takiego trochę rzadszego budyniu, kolor mleczny i waniliowo kokosowy zapach który czuć po umyciu włosów w całym domu ;) niektórym może to przeszkadzać ja osobiście bardzo lubię takie zapaszki :)



Maskę bez problemu nakłada się na włosy, nie spływa z włosów, co mi się podoba to to że maska lekko się pieni gdy potrzemy włosy i dzięki temu robi się jej więcej i mam pewność że maska okryła każdego włoska.
Ja tą maskę używam 1-2 razy w tygodniu (czasem gdy włosy mają ciężkie dni to częściej) i nie trzymam jej 10 minut jak piszę producent, 2-3 minuty mi wystarczą. Maska jest wydajna, wystarczy niewielka ilość aby pokryć włosy.

Efekt na włosach:
*włosy są gładkie, miękkie i sypkie
*są śliskie, rozczesują się bez żadnego problemu i dobrze się układają
*włosy są widocznie nawilżone i odżywione, pięknie się błyszczą
*nie obciąża moich włosów i nie przetłuszcza ich, ale nie używam jej na skórę głowy


Pojemność maski to 1L i zapłaciłam za nią 26 zł, chociaż wiem że dziewczyny w drogeriach HEBE płaciły za nią ok 11 zł, ja już zamówiłam kolejne opakowanie na internecie za 12 zł.

 Skład:


To by było na tyle, jestem bardzo zadowolona z tej maski, można ją kupić w mniejszym opakowaniu za ok 5 zł więc jeśli jej jeszcze nie miałyście koniecznie ją wypróbujcie ;))

Dziewczyny używacie tych masek czy macie inne ulubione? Mnie ciekawią strasznie te rosyjskie maski i czaje się ciągle żeby je zamówić ;) piszcie jakie są wasze ulubione maski może coś od Was podpatrzę :)

Pozdrawiam i do następnego ;)






22 komentarze:

  1. 5 zł? muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta pojemnośc kosztuje akurat koło 10 zł ale wiem że można ją dorwać na necie za 5 zł i często w drogeriach też tak kosztują ;)

      Usuń
  2. musze ja kupic w koncu, od dawna mam na nia ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle o niej już słyszałam, a sama nigdy nie kupiłam, muszę to w końcu mienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już chyba 3 opakowanie. Jest bardzo wydajna a w zapachu można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wkleiłaś zdjęcie składu. Po dotychczasowych recenzjach myślałam,że jest "bardziej naturalna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalna nie jest :) ale skład też nie jest najgorszy :)

      Usuń
  6. ta maska chodzi za mną już od jakiegoś czasu, jak spotkam to kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam dość dawno tą maskę, kupioną jeszcze od fryzjerki za zawrotną sumę 50zł (co za żenada), używałam jej jak miałam blond pasemka i na początku było całkiem ok, ale u mnie powodowała żółte tony i obciążała włosy. Zapach jest obłędny, a wydajność niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50 zł :O masakra... ja mam czarne włosy więc nic takiego nie zaobserwowałam ;) fakt jest bardzo wydajna...

      Usuń
  8. Ooooooooo przyda mi się teraz jakaś dobra maska:) Polecę chyba i kupię w piątek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz o niej czytam :) ale skoro tak zachwalasz - to na pewno jest dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo że nie wszystkim może pasować to samo ale dla mnie jest na prawdę dobra ;)

      Usuń
  10. tez posiadam tylko inną i tez jestem zadowolona:) Świetny blog, bardzo interesujący. Będę wpadać częściej. Obserwuję oczywiśćie i jeśli interesuje Cię (albo którąś z Twoich czytelniczek ) recenzja podkładu Rimmel Match Perfection, to zapraszam w odwiedziny. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, zapraszam do obs i częściej ;))
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Przydałaby mi się taka odżywka, choć mam dość krótkie włoski, ale dobrze by im zrobiło takie wygładzenie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie czy długie trzeba o nie dbać ;)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...