piątek, 18 stycznia 2013

Mój BLOG ma ROK

Hej Dziewczyny ;)

Mój BLOG dzisiaj obchodzi swoje pierwsze urodziny ;) 

Zakładając tego bloga myślałam sobie że pewnie po miesiącu lub dwóch go usunę bo pewnie i tak nikt nie będzie czytał moich wypocin ;P ale dzisiaj nie wyobrażam sobie już żyć bez tego bloga i bez kontaktu z Wami :) Codzienne włączanie komputera i wchodzenie na bloga stało się rutyną ;)
Cieszy mnie to że wchodzicie, czytacie i komentujecie, że udzielacie mi rad, że Wy pytacie mnie o rady, dostaje meile w których prosicie o poradę co jest bardzo miłe, nie jestem ekspertem ale staram się pomóc w miarę moich możliwości ;))
Żałuję tylko że nie mieszkam w większym mieście i nie mogę się z Wami spotykać osobiście na blogowych spotkaniach ;)

Dziękuję że jesteście i mam nadzieję że zostaniecie na dłużej ;))


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wiecie już że próbuje różnych sposobów aby zakręcić jakoś moje kłaki, wczoraj zakręciłam włosy na 4 papiloty i otrzymałam takie fale, strasznie mi się taki efekt podoba ale nie wiedzieć czemu jedna strona zakręciła się bardziej a druga mniej :/ i też ta mniej zakręcona szybciej była prosta, oczywiście dalej będę kombinować z kręceniem włosów i zamęczać Was moimi kłakami ;P



Pozdrawiam i do następnego ;)))


36 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów w blogowaniu życzę. Włosy jak zawsze piękne, uwielbiam takie fale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Kseniu!Życzę wielu sukcesów!!!!Zawsze chciałam taki efekt uzyskac, czyli papiloty trzeba kupic!Powiedz mi te papiloty jakiej grubości masz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;)

      grubość ok 3,5 cm ale muszę kupić jeszcze albo grubsze albo dłuższe bo te włosy mi się ledwo na nie zmieściły :)
      Kręciłam je nie tak normalnie od dołu tylko trzymałam papilot pionowo i nakręcałam tak jakby na lokówkę stożkową od twarzy na zewnątrz a później dół zgięłam do góry i tyla ;)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź!:)

      Usuń
  3. gratulacje ,a fale wyszły idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) chciałabym takie mieć swoje ;)

      Usuń
  4. Ksenko gratulacje, lubię do Ciebie wpadać :)
    P.s. prawie spadłam z krzesła - jeju, Twoje pofalowane włosy są jeszcze piękniejsze niż proste! Szczerze zazdroszczę! I napisz jeszcze proszę, jakich papilotów użyłaś, jakiej grubości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) bardzo mi miło ;) <3

      Mi też się strasznie takie falowane podobają niestety natura obdarzyła mnie prostymi drutami :(
      Idalio zerknij wyżej w komentarze tam napisałam jakie papiloty i jak to zrobiłam ;) :*

      Usuń
  5. Włosy masz wspaniałe! bardzo podobają mi się takie fale.

    Gratuluję wytrwałości i życzę następnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń

  6. gratuluję ,
    ale masz śliczne włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat !
    sto lat :)))
    wszystkiego naj naj naj i jeszcze wielu cudnych chwil na blogasku ;**

    a co do włosów...nie lubię Cię
    masz takie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*

      :( za to ja Cię lubię ;)

      Usuń
  8. masz piękne włosy więc mnie tam nimi nie zamęczasz :)
    a gratuluję roku i życzę jeszcze wielu wielu takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, Kseniu! :) Mój blog też niedawno obchodził pierwszą rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę wytrwałości :)
    piękne te Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Włosy masz CUUUDOWNE! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje ;)
    Masz piękne włosy i takie gęste ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a tam takie gęste nie są efekt wizualny bo pokręcone ;)

      Usuń
  13. graatuulacyje Kseniu :) pisz ,pisz dalej i pokazuj sie i wloski i maczki :)!
    piekne masz te wlosy swoja droga,marzenie me a efekt tez bardzo mi sie podoba jaki uzyskalas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne masz włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! OMG! OMG! Moje włosowe marzenie!!! Przepiękne masz włosy! W ogóle jesteś piękna Kseniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, zawsze chciałam mieć takie naturalne ;)) Ojej dziękuję aż się zaczerwieniłam ;)

      Usuń
  16. zainspirowałaś mnie do zapuszczenia włosów! a fale wyszły Ci super, ja mam problem zakręcić moje włosy, chociaż sięgają tylko trochę za łopatki;)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...