poniedziałek, 14 stycznia 2013

Oberżyna

Hej Dziewczyny ;) 

Dzisiaj przychodzę z wczorajszym - niedzielnym makijażem. Fioletowe smoky to chyba mój ulubiony makijaż bo często go noszę i moim skromnym zdaniem nie dość że uwielbiam fiolety to uważam że mi pasują ;P 

Do makijażu użyłam:
Cienie: aubergine KOBO, ciemny fiolet PEGGY SAGE, perłowa biel ZERO SILK NATURALS,
Czarna kredka Wibo
Tusz Maybelline OBO Satin Black
Biała kredka Essence 
Podkład Lirene Nature Matte
Korektor Skin79 oriental BB Line cover
Puder Dry-Flo
Pomadka Catrice Frozen rose









Pozdrawiam i do następnego :))


37 komentarzy:

  1. Oj tak... zdecydowanie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram I Ciebie i Oliwie :) BARDZO Ci pasują!:)
    Makijaż śliczny ! :) A Ty w nim to już w ogóle cud miód :) :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! I pasuje Ci. W ogóle masz świetną oprawę oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny masz typ urody, taki chłodny makijaż pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie rozcierasz cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki używasz krem do twarzy na dzień?
    Pozdrawiam , Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz głównie frakcji sojowej, a jedyny krem którego używam to hipp pielęgnacyjny :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Uwielbiam fiolet na oczach ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, bardzo pasuje Ci taki makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam około 10 teraz ;) uwielbiam je.

    Makijaż prze śliczny, cudownie Ci w takim kolorze.
    Przejrzałam Twój blog i mega mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny delikatny ,podkreslajacy Twoje naturalne piekno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Bodajże rok temu pisałaś o tym jak wyleczyłaś swoją skórę z niedoskonałości i zaczerwień. Kurczę, nie do końca tam wszystko rozumiem.. Mogłabyś mi powiedzieć co mam zacząć stosować na początek żeby pozbyć się zaczerwień? Krostek nie mam aż tak dużo, czasami się pokaże większa ilość ale te czerwone policzki już mnie denerwują! ; (( Pomóż mi jak możesz, proszę. Mogę nawet Ci przesłać zdjęcie na pocztę ale żebyś mi pomogła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, odezwij się do mnie na poczte to może coś zaradzimy ;)

      Usuń
    2. Napisałam do Cb na pocztę. ;)

      Usuń
  12. oo bardzo ładne oczka :)) rzeczywiscie Ci pasuje fiolecik :)) buziole ;*****

    -Dżastina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem też fiolety Tobie pasują :) mi troche mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie delikatnie podkreślone oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chociaż zimne kolory na oczku, to nie zamykają oka i pięknie wydobywają jego głębie. Prześlicznie Ci w takim makijażu! A te loczki z postu niżej.. coś wspaniałego!
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz w tych chłodnych kolorach!:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...