czwartek, 31 stycznia 2013

Tanie rozwiązanie Flat Top Sigma F80 vs Lancrone F60

Hej Dziewczyny ;)

Pod moimi postami wiele z Was piszę że muszą wreszcie kupić flat topa, że się na taki pędzel czaicie i że nie wiecie który wybrać, więc przedstawię Wam dzisiaj najtańszego Flat topa z moich pędzli, ale wcale nie najgorszego.

Jest to tanie rozwiązanie dla pędzla Sigmy F80 o którym pisałam wcześniej TUTAJ czyli pędzel Lancrone F60.

Jak widać pędzle są niemalże identyczne, różnią się jedynie kolorem włosia i trochę trzonkiem.

Producent o pędzlu Lancrone F60 
F60 Flat Top Kabuki (Płaski kabuki)  jest idealny do nakładania kosmetyków mineralnych, płynnych, kremowych. Dzięki specjalnym włóknom wewnątrz włosia substancje te idealnie łączą się ze sobą na powierzchni skóry. Płaski kształt pędzla pozwala perfekcyjnie rozprowadzić kosmetyki : pudry, róże, bronzery. Gęste i bardzo mięciutkie, niesamowicie delikatne włosie osadzone zostało w okrągłej, niklowanej srebrnej skuwce. Trzonek drewniany, pomalowany na czarno. 

     Włókno Synthetic Lancrone HD – czyli wyjątkowej struktury syntetyczne włosie pozwalające osiągnąć efekt wyrazistego obrazu, to innowacja wprowadzona przez specjalistów w dziedzinie makijażu.



Pędzel Lancrone F60 mam od kwietnia tamtego roku.
Te wszystkie pędzle Lancrone jakoś do mnie nie przemawiają, ale gdy zobaczyłam tą serie wzorowaną na Sigmie pomyślałam że może warto go zakupić i przetestować. Pędzel nie był drogi kosztował mnie 26 zł + przesyłka, więc pomyślałam że nawet jak się rozwali po miesiącu to nie będę za bardzo płakać, jestem jednak mile zaskoczona jakością tego pędzla.

Pędzel jest bardzo solidnie wykonany, nie jest ciężki i bardzo dobrze leży w dłoni. Włosie syntetyczne, dwukolorowe, idealnie przycięte, bardzo miękkie, dość zbite ale sprężyste. Srebrna niklowana skuwka idealnie łącząca włosie z drewnianym trzonkiem pomalowanym na czarno. Włosie jest cały czas na swoim miejscu nie odkształca się, nie wypada i nie zrobiło się twarde po prawie roku używania. Trzonek również bardzo dobrze trzyma się skuwki, nie rusza się i nie wypada.
Używam go co kilka dni, był już prany wiele razy i dalej wygląda jak nowy, nie wypadł mi z niego ani jeden włos, ładnie się dopiera, niestety długo schnie potrzeba mu na to cała noc.
Używam go głównie do podkładów płynnych i malowanie się nim to sama przyjemność, nie drapie po twarzy ponieważ jest bardzo mięciutki a podkład nim nałożony jest idealnie roztarty.








Jeśli chodzi o porównanie Lancrone do Sigmy:
Włosie w obu pędzlach jest tej samej długości oraz tej samej gęstości i jest tak samo równo przycięte, obydwa pędzle maja syntetyczne włosie jaśniejsze ku górze, miękkość włosia jest taka sama, gdy zamknęłam oczy i próbowałam rozróżnić który pędzel jest który było to nie możliwe ponieważ oba pędzle są bardzo miłe w dotyku, mimo że włosie Sigmy ma trochę inny kolor. Oba trzonki w pędzlach są tej samej długości jedynie koniec trzonka pędzla Lancrone jest bardziej wycięty w szpic, w obu pędzlach nie odpryskuje farba z trzonków mimo że nie raz jeden i drugi spadł mi na płytki w łazience i do wanny podczas mycia.

Pędzel Sigmy kosztuje 16$ (ok 50 zł)+ koszty przesyłki, Lancrone kosztuje 26 zł + przesyłka, jeśli Was stać to możecie zainwestować w Sigmę  ale jeśli szukacie tańszego zamiennika to ja bardzo polecam pędzel Lancrone, ponieważ mi już długo służy i jestem z niego bardzo zadowolona, a jakością nie odstaje od jego droższego brata.

Pędzel Lancrone szukajcie na allegro, ja swój kupiłam >TU<


Napiszcie czy macie ten pędzel i czy u Was też się tak dobrze sprawuje.

Pozdrawiam i do następnego ;)

21 komentarzy:

  1. Wyglądają niemalże identycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyłem gdybym nie wiedziała że Lancrone ma trochę inny trzonek to ciężko odróżnić :)

      Usuń
  2. Z wyglądu są bardzo do siebie podobne, zastanawiam się czy nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jaki dają na twarz również taki sam:)

      Usuń
  3. Ja mam Hakuro H50S i żyć bez niego nie umiem już :P jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Hakuro H51 i też go bardzo lubię, może kiedyś zakupię h50s :)

      Usuń
  4. Nie znam tego pędzla, u mnie ulubiony flat topy to te z EDM oraz Zoevy :) Lancrone, to firma z której kiedyś miałam trochę pędzli i nie były takie złe. No ale to były początki mojej kosmetycznej przygody więc nie wiem jak to byłoby dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mam przekonania do tych zestawów Lancrone, Zoeve bym chciała ;)))

      Usuń
  5. Dobrze wiedzieć, że jest równie dobry co Sigma. Jak Sigma mi się zniszczy to będę wiedziała, gdzie szukać zamiennika.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają identycznie. Fajnie , że mamy nasz własny, tańszy zamiennik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, widziałam że Lancrone robi kolejne podobne pędzle do sigmy może je kiedyś zakupię ;)

      Usuń
  7. I kto by pomyślał, różnica w cenie i dostępności ogromna. Dzięki za porównanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Dobrze wiedzieć!

    Fajny, przydatny post. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnego pędzla z Lancrone ale może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma ani tego ani tego...
    w sumie gdybym sie zastanawiala i nie miala zbyt wielu pieniedzy na takowy pedzel ,po Twojej recenzji kupilabym ten Lancrone ;) skoro jeszcze tak super Ci sluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz od jakiegos czasu chce kupic te pedzel z lancrone ale jakos nie mam motywacji. Tak w ogole to swietny blog! Bardzo fajne recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mam ani jednego ani drugiego, ale na pierwszy rzut oka wyglądają identycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają niemal identycznie.
    Bardzo lubię tego typu posty i brawa dla Ciebie, że postanowiłaś nam doradzić w zakupie. :) Czasem można niepotrzebnie wydać za dużo, a przecież zaoszczędzone pieniądze można zainwestować np. w jakiś kosmetyk... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze wiedzieć :)
    żadna z nas nie lubi przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...