poniedziałek, 11 lutego 2013

Małe ciuchowe zakupy...

Hej Dziewczyny ;)

Lubię oglądać takie posty u Was, bo często coś fajnego podpatrzę i stwierdziłam że też zacznę dodawać takie posty może i Wy coś podpatrzycie u mnie chociaż żadna tam ze mnie szafiarka, ale to szczegół :P


Mam ostatnio manie na kolor ciemnozielony i połowa bluzek w mojej szafie jest właśnie w tym kolorze... Musiałam oczywiście dokupić w takim kolorze marynarkę a że kupowałam ją na allegro a sprzedawca miał też taką fajną zieloną sukienkę to wzięłam ;)

Żakiet i sukienka H&M

Byłam wczoraj na zakupach i jechałam żeby kupić taką koszulę w H&M
jednak u mnie ich już nie ma ;( ktokolwiek widział ktokolwiek wie że są jeszcze gdzieś u Was w H&M to dajcie znać ;)), więc kupiłam inną koszulę i sukienkę już z myślą o lecie ;)

Koszula i sukienka również H&M


Chciałam też kupić taką koszulę w Pull&Bear, ale mierzyłam S i była troszkę za duża a nie było XS więc nie wzięłam a szkoda bo koszula sama w sobie była super...

Zamówiłam też na allegro śliczną spódniczkę idealną na lato :) za zawrotną cenę 19 zł (+przesyłka)



Może wrzucę niedługo jakieś outfity z tymi ciuszkami ;) 

Piszcie czy lubicie w ogóle takie posty bo jeśli nie to nie będę ich dodawać :P 

Buziaki i do następnego ;))


33 komentarze:

  1. Żakiet i sukienka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię:] śliczna ta sukienka HM, nie widziałam takiej w sklepie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać aż ją założę ;) tą zieloną kupiłam na all

      Usuń
  3. też ostatnio oszalałam na punkcie butelkowej zieleni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio kupiłam podobny żakiet w New Look :) Ujął mnie w nim kolor, który jest tak samo neutralny i elegancki, jak czarny, to jest ciekawszy i mniej przytłaczający. I świetnie pasuje do ciemnego fioletu, który bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, już go nosiłam 2 razy i jest świetny :)

      Usuń
  5. aa dawaj link do sprzedawcy sukienek. biorę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem wyciągaczem linków chyba :P

      Usuń
    2. Hehe ależ proszę bardzo ;))
      http://moda.allegro.pl/listing/user.php?string=H%26M+sukienka&us_id=26861852
      kupiłam u tego sprzedawcy, ale jak wpiszesz w allegro to Ci znajdzie sporo tych sukienek, drugą kolorową kupiłam już w sklepie na allegro nie widze bo chciałam jeszcze inny kolor kupić :(

      Usuń
    3. mi się podobają te czarne wstawki bo ja niestety wcięcie w talii mam kiepskie:P hehe. wydaje mi się że bym wizualnie oszukała naturę dzięki temu :P

      Usuń
    4. a jak z rozmiarami, standardowe? bo w hm to różnie bywa ;P

      Usuń
    5. Wizualnie tak bo właśnie te wstawki ukrywają boki i żuca nam się w oczy tylko zieleń :) ja na początku zamówiłam bordową ale była za dużą i wymieniłam na mniejsza zieloną :P

      Usuń
    6. Ja zawsze w H&M noszę XS, bordową wzięłam na początku S bo myślałam że może będzie ok ale była za szeroka w biuście i była za długa więc wymieniłam na XS i jest super ;) może się w nią jutro ubiorę to się obfoce ;)

      Usuń
    7. oki dzięki :):* chyba poczekam na fotki :D

      Usuń
  6. Dziękuję Kochana! <3 :)
    Oooooooo ja chcę takie posty :D A jeszcze bardziej Ciebie prezentującą te cuda! :) Ta sukienka dokupiona do marynarki... bomba!!! <3
    Co za optyczne wyszczuplenie!! :) Bardzo jestem ciekawa jak na ciele będzie wyglądać :)
    Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się na dniach sfotografować moje cielsko :P
      :**

      Usuń
  7. żakiecik bardzo ładny, ostatnio za mną też chodzi ten kolor, zakupy widzę że się udały, nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jeszcze marzy taka ciemna śliwka, ale nigdzie nie mogę znaleźć, udane ale były bardziej udane gdybym dorwała tą koszulę ;P

      Usuń
  8. Kseniu, oddawaj sukienkę!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. A może zamiast takiego pokazywania ciuchów, pokażesz się nam w stylizacjach w których będziesz mieć na sobie swoje zdobycze? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie, jak tylko będzie ktoś akurat w domu kto mi zrobi fotki :)

      Usuń
  10. Spódniczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...