piątek, 8 lutego 2013

Makijaż

Hej Dziewczyny :)

Zamówiłam ostatnio fixer z Kryolanu oraz kółko korektorów i dzisiaj chciałam je wypróbować i maznęłam sobie makijaż więc Wam pokażę ;)

Użyłam czerni w zewnętrznych kącikach, srebrnego perłowego cienia na środek i wewnętrzny kącik oraz na granicy srebra z czernią cienia kameleona z Silk naturals, który pokazywałam już wcześniej, na górnej powiece ten cień wpada bardziej w niebieski, na dolnej powiece mieni się fioletem. W rzeczywistości makijaż jest mocniejszy i raczej na wieczorowe wyjście, na zdjęciach jednak wygląda delikatniej.

Na mojej twarzy mam ostatnio armagedon, czy Was też tak wysypało po przyjmowaniu Calcium Pantothenicum??? dobrze że mam teraz te korektory kryolan bo mnie trochę ratują, ale szczerze Wam powiem że myślałam że te kamuflaże będą bardziej kryjące, ładnie kryją cienie pod oczami ale z większymi czerwonymi krostami trochę słabo sobie radzą, działają lepiej na "płaskie" wady jeśli wiecie o co mi chodzi ;P no nic poużywam ich dłużej to może coś więcej o nich skrobnę ;)












Jak zwykle 100 zdjęć bo się nie mogłam zdecydować ;PP


Pozdrawiam i do następnego ;))


28 komentarzy:

  1. mnie nie wysypało po Calcium Pantothenicum :) Śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam że mnie też nie wysypie, bo po kwasach już miałam gładziutką buzie i nawet przy kwasach wysypu w tym roku nie miałam, no może ze 2 większe krostki wyskoczyły, a po braniu CP całe czoło górne boczne partie nosa i policzki to masakra była, chociaż to mi bardziej na uczulenie wyglądało, ale w sumie nie wiem ważne że już nie biorę i już się goi ;)

      Usuń
  2. Prześliczny makijaż Kochana! <3 Ach! Co za blend!!
    Hmm czyli mówisz, że takie troche kijowe to kółko.. Hmmmmm A ja sobie dzisiaj kupiłam korektor w płynie z pierre rene i w sklepie jak próbowałam to mi szczena opadła! Zobaczymy jak jutro wypróbuję :)
    A koniecznie wydaj jakąś opinię o tym fixerze, bo też mam na niego ochotę ;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)) :*
      znaczy się dobre jest na małe krostki i takie płaskie przebarwienia, jak miałam na czole kilka dni temu taki duży wulkan ;P to niestety nie przykryło go tak w 100% żeby nic nie było widać a właśnie na to liczyłam...

      Usuń
  3. Nie widać żeby Cię wysypało, cera wydaję się być gładka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład i korektor robi swoje, dodatkowo wiadomo że na zdjęciach zawsze mniej widać niespodzianki :) na czole i nosie miałam wysyp takich małych krosteczek jakbym miała piasek pod skórą :/

      Usuń
  4. Świetny makijaż Ksenko, śliczne wyglądasz :)
    Nie brałam CP, więc się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ;) Bardzo dobrze że tyle zdjęć, wcale nie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe kobieta niezdecydowaną jest ;))

      Usuń
  6. co do CP to nie mam pojęcia, ale makijaż... cudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie makijaz:) ja jednak dodalabym chociaz cieniutką kreske na gornej powiece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam kreskę kredką tylko przy linii rzęs i widocznie była za cieniutka bo ledwo ją widać ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny makijaż. Ja nie lubię za bardzo tego koła z kryolana, bo korektory wydają mi się za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten makijaż idealnie pasuje do koloru Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...