czwartek, 14 lutego 2013

Mój "Walentynkowy"

Hej Dziewczyny ;) 

Dziś przed spotkaniem z moim Walentym poszłam jeszcze na zakupy, więc wstałam rano, pomalowałam się, ubrałam się i zrobiłam sobie zdjęcia, a teraz patrze i prawie nic na nich nie widać na dodatek bardzo dobrze widać jak sobie pięknie pociapałam powieki tuszem do rzęs bo malowałam się na szybko hehe starałam się też pstryknąć mój outfit z koszulą w ciapki,  ale nie wiem czy go wrzucę bo jakoś dziwnie wyglądam na tych fotkach hehe grunt to umieć się z siebie śmiać ;P

Użyłam cieni sleek oh so special i perłowej bieli inglota w kącikach.







A tak w ogóle miałam wczoraj i dzisiaj jakiegoś doła i myślałam nad usunięciem tego bloga, ale na razie chyba tego nie zrobię, zobaczymy co będzie później...

Buziaki i do następnego ;)



18 komentarzy:

  1. Piękny makijaż:) A bloga nie usuwaj, lubimy tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż i ślicznie wyglądasz ;) a bloga nie usuwaj, mimo że od niedawna Cie obserwuje, ale bardzo mi się spodobał i szkoda byłoby stracić tak fajnego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciesze się że się podoba ;)

      Usuń
  3. Psipsiola chyba sobie zartujesz z tym usuwaniem bloga !!;OOO ani sie waz :P gdzie bedziemy ogladac na te cudne makijaze i sie dowiadywac o tych wszystkich kosmetykach cooo?przeciez nie bede szukala po necie jak u Ciebie wszystko jest !! :))):***

    - Łebalek :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no miałam takie myśli ale to chyba przed PMS, myślę że za kilka dni mi przejdzie hehe ;***

      Usuń
  4. Piękny makijaż , bardzo subtelny, delikatny i romantyczny :))

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelny w sam raz na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Subtelny i elegancki, dodatkowo podkreśla wszelkie atuty ;) Według mnie idealny na tę okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta subtelność makijażu pięknie podkreśliła Twoją urodę. :)
    Wyglądasz kobieco, delikatnie, a wiadomo mężczyźni na ogół wolą nas w wersjach bardziej stonowanych makijażowo.. :)
    A i pod żadnym pozorem nie usuwaj bloga! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnego usuwania, bardzo mi się tu podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...