wtorek, 26 lutego 2013

Nowe pędzle EcoTools

Hej Dziewczyny :))

Widziałyście nowe pędzle EcoTools ?

EcoTools wypuściło kilka nowych pędzelków oraz zmieniła się szata graficzna starych pędzelków i kolor włosia, szczerze powiem że stara wersja podobała mi się bardziej no ale zobaczymy.







Nowe pędzle oraz stare w nowej szacie oglądać możecie TUTAJ.


Mnie strasznie kusi ta gąbeczka, kurcze to taki jakby beautyblender na patyku ;)) oraz pędzelek do ust :)

Jak Wam się podoba nowa szata pędzli oraz nowe pędzle, skusicie się na jakieś?
Ciekawa jestem czy będą dostępne w Rossmannie.

Pozdrawiam i do następnego ;)

33 komentarze:

  1. ja wolę te stare :)) jestem ich wielką wielbicielką :) ale może jakiś nowy też wpadnie w łapki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę stare ale kto wie może na żywo okażą się świetne ;)

      Usuń
  2. Mnie ten piąty od góry przypadł do gustu :) Bo jeszcze takiego rodzaju nie mam ;)
    W ogóle to co by mi się nie przydało... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też takiego nie mama, właśnie co by mi się nie przydało :PP

      Usuń
  3. Uwielbiam ecotools:) mam rozcieraczka i jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) rozcieraczka do oczu tego z zestawu?

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam pędzli z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają! Na kilka z nich bym się skusiła, bo lubię pędzle tej firmy :-) Tylko kiedy one u nas będą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też jestem ciekawa, byłabym chętna na zamówienie na iHerb ale tez kurde czekać miesiąc na przesyłkę, chociaż pewnie to i tak szybciej niż miałyby się pojawić np. w rossmannie ;P

      Usuń
  6. właśnie wczoraj zobaczyłam na Iherb, chętnie coś nowego wypróbuję:]

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) Ja sobie ostatnio z ecotoolsa kupiłam pędzle w zestawie podróżniczym, pędzelek do nakładania cieni oraz pędzel do różu jest genialny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, prezentują się bardzo ładnie wg mnie:) Bardzo podoba mi się ten ostatni, wygląda na fajne narzędzie do konturowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy jest też ostatni zestaw, chciałabym go pomacać :P

      Usuń
  9. Dwa ostatnie mnie zainteresowały.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie strasznie interesuje ta gąbeczka :)

      Usuń
  10. ten zamykany jest do ust? przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też się stary design bardziej podobał, jednak z chęcią przygarnę kilka nowych pędzelków, na pewno fan brush i scuplting brush, ale pewnie ten do ust też. coś czuję, że w przyszłym miesiącu w końcu zrobię zamówienie na iherbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że powinny być niedługo dostępne w Rossmannie, więc się pewnie skuszę na jakiś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzialam dzisiaj w rossmanie ten pedzel z gabeczka :D ciekawe jak sie sprawuje w nakladaniu makijazu;)
    ;***

    >>Dżasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde ja zapomniałam spojrzeć ;)) super dzięki za cynk :P
      :***

      Usuń
  14. Ja niedawno kupiłam stare pędzle Ecotools ale w nowej odsłonie :)) Najpierw trochę się przestraszyłam, myślałam, że to podróbki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh też bym się przestraszyła ;)

      Usuń
  15. Potwierdzam - w Białymstoku w rossmanie są już dwa pędzelki - gabeczka i wachlarzyk. Tak patrzyłam, patrzyłam i się nie skusiłam... Choć gąbka kusi przeokropnie! :)
    pozdrawiam,
    Ada :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że kosztują podobno 29,90 zł a na internecie cena 4,99 $...

      Usuń
  16. bardzo ciekawie wygladaja...ciekawe jak CI beda sluzyc Kseniu :) daj znac jak juz sie na ktorys skusisz :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...