piątek, 22 lutego 2013

Nowe świecidełka

Hej Dziewczyny ;) 

Miał być dzisiaj makijaż ale trochę pogoda nie sprzyja zdjęciom więc pokażę Wam moje nabytki biżuteryjne.
Jeszcze w tamtym roku chyba na wakacjach upatrzyłam sobie u Marty z TheCostaChic śliczną złota bransoletkę z Primarka, prosiłam wtedy kuzynkę która mieszka w Anglii żeby mi taką zakupiła, ale u niej ich nie było, więc co jakiś czas przeglądałam allegro z nadzieją że kiedyś je tam znajdę, i o dziwo w tamtym tygodniu znalazłam ją w bardzo okazyjnej cenie ;) 


Bransoletka jest złota i jest wysadzana w połowie diamencikami, do tego kupiłam naszyjnik, na zdjęciach wygląda na żółty ale w rzeczywistości to neonowa limonka, będzie idealny na lato do opalenizny :) i do tego śliczne różowe kolczyki z diamencikami :)



Bransoletka 10 zł


Naszyjnik 12 zł



Kolczyki 6 zł


Buziaki i do następnego ;))


15 komentarzy:

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...