czwartek, 21 lutego 2013

Nowy Intymny płyn do mycia włosów

Hej Dziewczyny ;) 

Ostatnio w małych zakupach pisałam, że musiałam zakupić coś nowego do mycia włosów bo zauważyłam, że po dłuższym stosowaniu Facelle już nie działa tak fajnie jak na początku. Kupiłam Aloesowy płyn Intimelle.


 Intimelle jest to delikatny żel do higieny intymnej z sokiem z aloesu oraz kwasem mlekowym, ma łagodzić i nawilżać, ale dzisiaj nie o jego intymnym działaniu leczo działaniu na włosy ;)


Żel znajduje się w plastikowym opakowaniu z pompką co jest bardzo wygodne, plastik jest twardy i solidny, pompka nie zacina się, konsystencja płynu żelowa, zapach niezbyt mocny ale dziwny nie potrafię go określić ;P pojemność żelu to 400 ml i kosztował mnie ok 5 zł.

poniżej możecie zobaczyć jego skład


Ja tego żelu używam do mycia włosów.
Efekt jaki daje mi ten żel na włosach jest bardzo fajny, włosy są dobrze oczyszczone, puszyste, odbite od skóry i fajnie się układają. W sumie od produktów do mycia oczekuję tylko tego aby dobrze domył mi włosy i aby nie podrażnił mi skóry głowy, i ten to właśnie robi. Domywa mi oleje już za pierwszym razem, ale ja i tak zawsze myję włosy dwukrotnie. Zauważyłam że produkty z aloesem bardzo służą moim włosom, ostatnio kilka razy robiłam sobie płukanki z sokiem z aloesu i efekt był super ;)

Teraz używam tego płynu na zmianę z Facelle i widocznie moim włosom to służy bo mają się całkiem fajnie po każdym umyciu :)

Jedyny minus tego produktu to jego konsystencja, jest bardzo rzadka i lejąca, ucieka trochę przez palce, przez co jest trochę mniej wydajny ale za cenę 5 zł nie będę narzekać.


A Wy używacie takich płynów do mycia włosów? czy wolicie zwykłe szampony?


Pozdrawiam i do następnego ;)


26 komentarzy:

  1. Używam od dłuższego czasu i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nawet u Ciebie go wyczaiłam ;)

      Usuń
  2. Niestety jakoś cały czas nie mogę się przekonać - może czas najwyższy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, mi takie mycie naprawdę przypasowało ;)

      Usuń
  3. Polecam produkty Forever Living Products, to najlepsze produkty aloesowe dostępne na polskim rynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam go i bardzo lubię. Zgadzam się, ze jest świetny do włosów.
    Aa i ja kupuję tą wersję Sensitiv :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem kupię też inny na spróbowanie ;)

      Usuń
  5. Ja używam Facelle zamiennie z szamponami i jak na razie bardzo sobie chwalę, ten też chcę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm może też powinnam się przerzucić.. Póki co używam zwykłych szamponów ..
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no prosze ...nie kupie bo ciezko o dostepnosc tu - ni ma :/
    w sumie wlosy myje Pantene na przemian z szamponem Khadi z miodem i olejkiem migdalowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu szkoda bo jest na prawdę fajny :)

      Usuń
  8. Trochę ciężko mi uwierzyć;)że płynem do higieny intymnej myje się włosy;) nie spotkałam się z tym wcześniej, ogólnie niespecjalnie dbam o włosy wiec takie triki, nowinki są mi obce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn do higieny intymnej to też myjadło tylko że delikatniejsze i dobrze robi skórze głowy i włosom :) Spróbuj a jak Ci nie podpasuje zawsze możesz zużyć do ciała lub do miejsc intymnych ;)

      Usuń
    2. Kseniu dobrze wiedziec, muszę wypróbowac.:)

      Usuń
  9. Powiedz mi tylko czy nie plącze włosów. Jeśli nie to od razu biegnę po niego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich nie plącze :) ale ja i tak zawsze używam odżywki :)

      Usuń
    2. ja też używam odżywki za każdym razem, ale to jak Babydream plącze włosy jest trochę uciążliwe

      Usuń
    3. Hmmm już nie pamiętam jak działał BD ale ten moich nie plącze, bez problemu je rozczesuje ;)

      Usuń
    4. w takim razie rozejrzę się za nim :)

      Usuń
  10. Wolę już nie eksperymentować z płynami do higieny intymnej używanymi do mycia włosów. Skusiłam się na Facelle i po początkowym zachwycie przyszła rozpacz, bo włosy zaczęły wypadać garściami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie wiem o co chodzi z tym wypadaniem, bo u mnie nic takiego nie zaobserwowałam :O

      Usuń
  11. Mam mam mam! :) i bardzo lubię za skład i fajne domywanie wszystkiego! Choć wylewanie hektolitrów wodnistej ciapki jest wkurzające, ale tak jak napisałaś - za piątaka nie będę narzekać :)
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...