środa, 13 lutego 2013

Zielona sukienka

Hej Dziewczyny ;))

Chciałyście zobaczyć jak sukienka wygląda na ciele więc proszę bardzo. Zdjęcia robiłam sobie sama więc są jakie są, no ale trudno, jak się ma co się lubi to się lubi co się ma ;P 
Jestem dziś bez twarzy bo się strasznie łuszczę po Retinie i nie chciało mi się malować.

Odkryłam u mnie w mieście wczoraj stoisko z ciuszkami Atmosphere i kupiłam sobie śliczną koszulę i szpileczki, więc pewnie niedługo Wam pokażę :)









Sukienka - H&M.

Pozdrawiam i do następnego ;))


35 komentarzy:

  1. jaka ładna ta sukienka, wogóle ten kolorek jest świetny :D :)) jakie szpileczki kupiłaś??musisz pokazać :P ja nie mam czasu, żeby sobie pojechać i popatrzeć na te ciuchy no;/ a można cos fajnego znalezc pewnie:)

    >>Dżasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zobaczysz ;PP no ciuszków jest nie dużo ale zawsze pewnie można coś fajnego upolować ;)

      Usuń
  2. też jestem niewyględna przez retinoidy... dopiero 3dzień z Atrederm, a już wyglądam jak jaszczurka w czasie wylinki :/

    Sukienka jest genialna. Czarne wstawki świetnie poglębiają talię. Przydałaby mi się taka kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no ja tak samo ;) ale ostatnio coś mi się cera popsuła i nie mogę sobie z nią poradzić...

      Usuń
  3. Świetna, fajnie podkreśla Twoja figurę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny krój, ładnie wysmukla sylwetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, sama bym z miłą chęcią capnęła taką do swojej szafy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie podkreśla talię ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygląda i przepięknie podkreśla talię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze leży i ładnie podkreśla talie :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna ;) Do takich nóg pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, ja moich nóg nie lubię ;P

      Usuń
  10. ładnie wygląda, ale Ty masz dobry tyłek i talię więc co nie założysz to pewnie pasuje.:P Ja wcięcie mam mniejsze niestety i dlatego muszę kombinować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wcięcie narzekać nie mogę, ale tyłek chętnie bym wymieniła :P

      Usuń
    2. moim zdaniem figurę masz bardzo ładną ale wiadomo kobieta nie byłaby sobą jakby nie ponarzekała :P hehe

      Usuń
    3. Hehe dokładnie, zawsze się coś znajdzie co nam nie pasuje ;P

      Usuń
  11. sukienka podkreśla pięknie talię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. KOBIETO!!! ale Ty masz figurkę <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to komplement to dziękuję ;) :*

      Usuń
    2. no oczywiście że komplement :D:D

      Usuń
  13. Dziękuję Kochana:**
    Ale jaką ja tutaj widzę Tap Madl! <3 :)
    Nie no sukienka jest bombowa, ale Ty w niej... :) Cudownie!!! Piękne masz nogi nogi nogi :) Pokazuj koniecznie Atmo :) Uwielbiam tą firmę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale figura, ojej ojej :D zazdroszczę! i chłopak też ma pewnie pociechę ;D

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...