środa, 27 marca 2013

Inspiracja Cavalli

Hej Dziewczyny ;) 

Dziś makijaż inspirowany Roberto Cavalli jesień 2012, tak wiem makijaż dość stary :P ale tak za mną łaził że musiałam zmalować coś podobnego, niestety nie jest to to czego oczekiwałam, na dodatek z moją cerą dzieje się ostatnio coś dziwnego i na zdjęciach wyszłam strasznie blado :/ jak nie urok to sraczka, no ale cóż...


Użyte kosmetyki:
Podkład Bell długotrwały fluid matująco kryjący (wcale taki nie jest ale to szczegół)
Puder Dry-flo
Bronzer Essence
Pomadka NYX
Cieni- czerń, fiolet i jasne złoto sleek original, zieleń inglot 418
Czarna kredka Lovely
Tusz do rzęs Lovely Pump Up
Korektor Kryolan












Pozdrawiam I do następnego ;))

33 komentarze:

  1. Kseniu dobra robota!Pięknie w nim wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś nieziemsko piękna:) Aż Ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego ;P ale dziękuję ;)

      Usuń
  3. ładne kolorki, cuuuudo =);***

    >>Dżasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż wyglądasz w nim rewelacyjnie, podkreśla Twój kolor oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba trochę mniej ;P :)

      Usuń
  5. Fajnie wyszło ;) zdolniacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Mnie się na Tobie i w Twoim wykonaniu podoba nawet bardziej niż na modelce w oryginale. Całkiem szczerze to piszę! Pasują ci takie kolory i ładnie stonowałaś makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszło, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny ten makijaż, w ogóle śliczna jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne to wygląda ! : * Kocham inspiracje : * Obserwujemy ? Bo ja już : P Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) pozdrawiam również ;)

      Usuń
  10. Super wyszedł Ci ten makijaż :) Ale masz piękne oczęta i na takich zawsze wszystko będzie wyglądać dużo ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż ja chyba nigdy takich czarów się nie nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauczysz się nauczysz, na pewno :) Dziękuję :)

      Usuń
  12. Robiłam podobny jednak modyfikowałam trochę ;) Bardzo Ci fajnie wyszło;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super! Tobie to chyba we wszystkich kolorach ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny makijaż ;)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten makiaż

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Ślicznie pomalowane oczka!
    Masz do tego talent! ;-)
    pozdrawiam ;)
    sylviastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...