poniedziałek, 4 marca 2013

Makijaż cieniami F&F

Hej Dziewczyny :)

Czy u Was też takie piękne słoneczko za oknem że aż się humor poprawia po tej okropnej zimie??

Moja mama ostatnio kupiła cienie marki F&F w tesco i dziś zrobiłam nimi makijaż, jest raczej nie wyjściowy ;P chociaż ja na wieczorną imprezę chętnie bym w takim wyszła, no ale na pewno nie na dzień :P

Mam 2 kolory, ciemną zieleń o nazwie city park - metaliczna ciemna zieleń, i fiolet o nazwie twilight pearl - ciemny fiolet z mnóstwem różowych drobinek. Cienie dobrze się nakładają, jednak lepiej nakładać je na mokro bo na sucho słabo je widać, przy rozcieraniu trochę znikają ale wystarczy dołożyć kolejną warstwę i jest git. Na bazie bardzo ładnie się trzymają, nie osypują i nie rolują się.  Nie wiem jaką mają gramaturę, ale ich cena to ok 7 zł (kupione na przecenie).

Na moje włosy nie zwracajcie uwagi, były mokre bo nie chciało mi się ich suszyć ;P


















Miałyście do czynienia z kosmetykami F&F??

Pozdrawiam i do następnego ;)


75 komentarzy:

  1. Także mogę napisać jedynie PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo łałałiła !! :D Ale piękny makijaż! Wieczorkiem bym na pewno w takim wyskoczyła na dżamprezę :D
    Wyglądasz Kochana bosko! :**
    A ja zerkałam kiedyś na szafę z F&F ale mnie Mój odciągnął szybko ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie pomalowane oczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic F&F, ale te cienie mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, aż Ci zazdroszczę zdolności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych cieni,ale stworzyłaś śliczny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladny makijaz ...cieni nie znam,ale osobiscie wole maty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o nawet nie wiedzialam ze z F&F sa cienie :) i co mam napisac o makijazu ?:P nooooo jak zawsze cudo, strasznie mi sie podoba Ty zdolniacho :D :***

    >>Dżasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dziewczyny ;)

      Usuń
    2. U mnie już drugi dzień Piękna pogoda;)
      Sliczny makijaż;)

      Usuń
  10. bardzo ładnie, najbardziej podobają mi się zewnętrzne kąciki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilku znajomych z okolic Stalowej Woli;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam tych cieni, ale Twój makijaż wyszedł świetnie. Myślę, że super pomalowałabyś się każdym kosmetykiem, bo masz po prostu talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę ale komplement ;) dziękuję ;)

      Usuń
  13. Podoba mi się pigmentacja tych cieni. Wiele razy przechodziłam koło nich i dziwi mi że nie skusiłam się żeby chociaż pomacać ;) Makijaż rewelacyjna, ale to chyba już wiesz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama pewnie tez bym się nie skusiła ;) dobrze że mama kupiła ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  14. ja nie wiem czemu ja tu jeszcze nigdy u Ciebie nie bylam. jestes utalentowana i nawet tanimi cieniami mozesz stworzyc cos BAJECZNEGO no i przepiekna <3 dziekuje ze zostawilas komentarz u mnie na blogu,bo dzieki temu moglam tu wejsc i dodac Cie do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś byłaś ale daaawno :))
      Dziękuję ;) :*

      Usuń
  15. O jejkuu jakie Ty masz przepiekne ciemne oczy! :)
    a makijaż jest cudny;)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz sliczna urode a w tym makijazu wprost promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz prześliczne oczy!!! :)
    Wszystkiego dobrego :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale masz duże oczy! piękny makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny makijaż - ciekawa jest ta biała wstawka w zawnętrznym kąciku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny makijaż i bardzo Ci pasuje!!! ;)
    niestety nie miałam jeszcze przyjemności z tymi cieniami, a widać szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny make up:) też lubię robić takie połączenia z białymi kąciakmi od zewnątrz;))
    miałam kiedyś dwa cienie z tej furtowni;p ale właśnie były słabo napigmentowane, po nałożeniu kilkakrotnym było lepiej... jednak wolę cienie ze Sleeka czy Inglta;)

    Zapraszam do mnie na bloga, co prawda dopiero zaczynam, ale mam nadziej, że Ci się spodoba;) kamiladzwonkowska.blogspot.com pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam częściej ;)

      Usuń
  22. dziękuję, ciesze się, że Ci się spodobało:) zapraszam do obejrzenia kojenych make upów;) i ja czekam na Twoje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny fajnie wykonany makijaz :) rewelacj..i jal Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ladny makijaz, podkresla Twoja urode:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny makijaż Zapraszam do mnie http://viki-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja uwielbiam ubrania F&F, ale nie miałam pojęcia że robią również cienie;) wyglądają całkiem zachęcająco, zwłaszcza ten fioletowy;) bardzo ładny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  27. makijaż jest bardzo ładny, a kolorki podkreślają twój kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne cienie! I ładny makijaż! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  29. Piękny makijaż :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) również pozdrawiam ;)

      Usuń
  30. Mogę wiedzieć, jaki podkład masz tu na sobie? Bo świetnie wyglądasz w nim!
    O makijażu napiszę tylko jedno - BOSKI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Podkład Lirene Nature matte :)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...