piątek, 1 marca 2013

Maska i odżywka OILMEDICA

Hej Dziewczyny ;) 

Miałam dzisiaj nagrać filmik get ready with me, później pomyślałam że zrobię makijaż, a na koniec stwierdziłam że nici i z jednego i drugiego bo dziś brzydka pogoda i ciemno, więc się wreszcie zebrałam i napisałam o olejku do włosów Oilmedica.

Olejek ten wygrałam w konkursie na facebooku i gdzieś w połowie grudnia miałam go już u siebie.


Co producent pisze o masce i odżywce:



Sposób użycia:

Skład;


 Zacznę może od tego że producent nazwał ten produkt maska i odżywka, ale jest to zwyczajny olejek do włosów, który w temperaturze pokojowej ma postać stałą, a po podgrzaniu staje się płynny, ma bardzo ładny cytrusowy zapach co mi się bardzo podobało ;)
Olejek znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml, butelka posiada wygodny otwór którym można dozować odpowiednią ilość olejku.
Jest bardzo łatwy w użyciu, ja go zawsze kładłam na chwilę na grzejniku ze względu na to, że mamy okres grzewczy i po chwili olejek był gotowy do użycia.

Jego cena waha się między 17 a 22 zł, a gdzie można kupić olejek możecie sprawdzić TUTAJ.



Olejek nakładałam głównie na skórę głowy, niestety nie mogłam go używać samego ze względu na mój problem skórny i używałam go na przemian z sesą i olejem neem, wyrosło mi mnóstwo baby hair ale nie jestem w stanie stwierdzić czy to zasługa tego olejku, chociaż na pewno jakiś wkład w tym miał.
Olejek nakładałam głównie na noc i rano myłam włosy, olejek bardzo dobrze się domywa już po pierwszym myciu, włosy nie są obciążone ani przetłuszczone. Nie podrażnił mojej skóry głowy.

Olejku na całe włosy używałam jakieś 3-4 razy i raczej więcej tego nie zrobię ;P
Moje włosy widocznie nie potrzebują aż takiego odżywienia, tzn. może one potrzebują i lubią ale mi ten efekt nie odpowiada :). Olejek faktycznie wnika we włosy i je bardzo mocno odżywia i wygładza. Raz nawet po użyciu olejku podczas mycia włosów nie użyłam odzywki, żeby sprawdzić czy włosy dadzą się rozczesać i jak będą się zachowywać, i faktycznie nie miałam problemu z ich rozczesaniem, ale problem miałam z nimi później po wysuszeniu.

Włosy były tak odżywione, wygładzone, nawilżone i śliskie, leciały przez palce, że nie mogłam ich ani natapirować bo po sekundzie same się rozplątywały ;P ani wypsikać lakierem bo nie chciały się trzymać, nawet jak zrobiłam kucyka to gumka się z nich sama ześlizgiwała, oczywiście wielu osobom na pewno taki stan włosów odpowiada, ale ja takich gładkich włosów nie lubię, lubię gdy włosy są troszkę sztywniejsze i dają się stylizować (taki efekt daje mi aloes ale o tym innym razem). Ja mam proste włosy i są bardzo ciężkie przez co są oklapnięte, i jak ich troszkę nie natapiruje to wyglądam okropnie, dlatego tego dnia po użyciu olejku myślałam że zgłupieje przed lustrem, ktoś sobie teraz pomyśli, głupia narzeka że ma zdrowe włosy hehe no ale tak, zbyt zdrowe i wygładzone śliskie włosy to dla mnie koszmar, na dodatek efekt utrzymywał się po kolejnym drugim myciu.

Nadal będę używać tego olejku jedynie na skórę głowy, aby wzmacniać cebulki i aby włosy rosły mocniejsze ale na całe włosy, może raz na miesiąc albo rzadziej zrobię im taką kuracje :P

Ja więc polecam ten olejek tym z Was, które na prawdę mają zniszczone włosy i potrzebują mega odżywienia, albo jeśli nie zależy Wam na układaniu włosów i tapirowaniu i lubicie takie gładkie, sypkie włosy. Oczywiście nie daje gwarancji że u Was olejek sprawdzi się dobrze bo wiadomo każdy ma inne włosy i na każdego działa co innego, ale myślę że jest to kosmetyk wart uwagi.


Piszcie czy używałyście tego olejku i jakie macie odczucia.

Pozdrawiam i do następnego :))





11 komentarzy:

  1. Nie używałam, ale mam wielką ochotę zakupić, choć na razie i tak mam za dużo kosmetyków do włosów które w pierwszej kolejności muszę zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten olej. U mnie spisuje się rewelacyjnie i poczyniłam spory zapas. Dobry produkt. Poza tym pisałam u siebie recenzję parę miesięcy temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I od tamtej pory mam chciejstwo na niego :) A po Twojej notce Kenko tym bardziej, bo efekt, który uzyskałaś, przez Ciebie niekoniecznie pożądany, jest tym, co baaardzo lubię :)

      Usuń
    2. Hexx no widziałam Twoje zapasy ;))

      K-P no to oby Ci służył :)

      Usuń
    3. Ksenko zapasy poczynione bo mimo wszystko nie lubię płacić za przesyłkę międzynarodową więcej niż zawartość paczki. Trochę to zniechęca więc pomyślałam, że to jest dobry moment. No i olej działa, a to jest najważniejsze. Efekty widzę coraz bardziej :)

      Kosmetyczny-przekladaniec, doskonale Cię rozumiem :))) a pomyśleć, że byłam TAK spcetycznie nastawiona.

      Usuń
  3. Dziękuję Ci Kochana! :)
    Hmm ja nie mialam styczności z tymi produktami..

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, bardzo ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wlasnie chcialabym miec takie gladkie i sypkie wlosy:) moze wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie uzywalam, ale zaciekawil mnie :) mi chyba nie odpowiada ta lekkosc i ze nie chca sie zwiazac, bo wole wiecej objetosci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też wole jak są takie sztywniejsze i dają się stylizować, tutaj nie było szans, włosy miały swój świat :)) oczywiście jeśli ktoś lubi takie gładkie włosy to ok :)

      Usuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...