piątek, 15 marca 2013

Nowości w pielęgnacji cery

Hej Dziewczyny ;)

Miał być dzisiaj makijaż, ale mam na twarzy wylinkę po kwasie i nie wyglądam zbyt atrakcyjnie ;P 

Czy u Was też taka burza śnieżna, że nawet się nie da wyjść z domu???

Dziś nie będzie recenzji a tylko pokażę Wam 2 nowe produkty w pielęgnacji mojej cery.
Mydełko z nanosrebrem zobaczyłam na blogu u jednej z Was i od razu pobiegłam je kupić, o soku z jeżówki dowiedziałam się z YouTube, podobno ma bardzo duże zastosowanie w kosmetyce i ponoć bardzo dobrze wpływa na cerę tłustą, trądzikową jak i suchą, wrażliwą i również dojrzałą, w małym skrócie likwiduje trądzik, zmniejsza zmarszczki, nawilża i spowalnia procesy starzenia naskórka, więc zachęcona takim opisem również pobiegłam do apteki po to cudo ;))

Obydwa produkty kosztowały mnie po 6,99 zł każde, używam je od kilku dni i jak na razie jestem zadowolona, myślę że recenzje napiszę za jakieś 2-3 tygodnie i zobaczymy czy zachwyt nadal będzie trwał :)




Piszcie Dziewczyny czy używałyście któregoś z tych produktów i jak się u Was sprawdził.

Pozdrawiam i do następnego ;) 


18 komentarzy:

  1. U mnie taka pogoda, że z łóżka się nie chce wstawać ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest fajne i za taką cenę warte wypróbowania ;)

      Usuń
  3. a sok z jeżówki stosujesz sam jako tonik? czy mieszasz go z jakimiś innymi składnikami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylewam na wacik i przecieram nim twarz, solo bez dodatków :)

      Usuń
    2. ok, to czekam na relację :D

      Usuń
  4. bardzo ciekawe kosmetyki : mam ochotę na to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale chętnie bym sprawdziła ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tym sokiem z jeżówki na buzię... Ostatnio moja cera ma się naprawdę źle, bardzo źle. Może to pomogłoby mi jakoś z nią walczyć? Niecierpliwie czekam na Twoją opinię i postępy w walce z nieprzyjaciółmi!
    Pozdrawiam, Ada :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o to czekam na wrażenia po jeżówce:]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ksenia zainspirowałaś mnie :D i o to jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie napisz o tych produktach, jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie miałam nic z tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic z tego więc jestem ciekawa Twojej opinii, zwłaszcza ten sok to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jest sniegu z 30cm :((((( a ja juz liczyłam na wiosnę :(((

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie sniegu nie było, a od wczoraj wiosenna pogoda ;D

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...