środa, 24 kwietnia 2013

Defilada Gwiazd z Golden Rose makijaż w stylu Marylin Monroe

Hej Dziewczyny ;) 

Ostatnio ze względów osobistych trochę mnie tu mało, bo nie mam weny na pisanie, ale mam nadzieję że niedługo się to zmieni.

Podobny makijaż już widzieliście na moim blogu, ale bez pieprzyka ;) 

Makijaż w stylu Marilyn Monroe na konkurs organizowany przez Golden Rose, ja niestety taka ponętna i seksowna jak Marylin nie jestem więc również takich min na zdjęciach u mnie nie zobaczycie :P ale mam nadzieję że moja czarnowłosa wersja Marylin się spodoba ;) 


Użyte kosmetyki :
Podkład Bell
Puder Dry flo
Baza pod cienie Hean
Cienie - biały MIYO, cielisty Inglot, brąz Inglot, 
Czarna kredka Lovely
Sztuczne rzęsy Ardell
Tusz Lovely
Bronzer Silk Naturals Tahiti Sweetie
Kredka do ust Golden Rose Emily nr 207 i na to pomadka bezbarwna Alterra







Pozdrawiam i do następnego ;))


36 komentarzy:

  1. Jakie masz piekne usta..kształt i wogóle....3mam kciuki za Ciebie :) u mnei usta koszmarne bo niespodzianki w kącikach mi wyszły od przmeczenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam moje usta sa narysowane więc optycznie wyglądają na niby równe hehe ;) Dziękuję ja również 3mam za Ciebie ;)

      Usuń
  2. Cud, miód!!!!:)Trzymam również kciuki za Ciebie!:)Ja w tym tyg. nie biorę udziału.Buźka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wylądasz z takimi wyraźnymi ustami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh a moja siostra mi powiedziała że wyglądam jak stara maleńka :)

      Usuń
  4. Ładnie. Jaka z Ciebie pin-up girl!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana;* super makijaż, bardzo ładnie wykończony i dopracowany:))

    bardzo mi się podoba buziaczki!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladnie i pasuje Ci taki pieprzyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze marzyłam o takim pieprzu no ale bozia nie dała hehe ;)

      Usuń
  7. oooo jaki rozmarzony wzrok hihi ;D super super :)) powodzenia !!:***

    >>Dżasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. noo, ale opierdzielasz sie troche ostatnio zapomniałam dopisać :P

    Dżasta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj no bo Łebalek wiesz dlaczego, humoru brak na cokolwiek... ale dam radę ;)

      Usuń
  9. Wow,cudny look!:) Oj mało Cię,mało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obiecuję się poprawić ;)

      Usuń
  10. Przepiękny makijaż, masz absolutnie idealną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) oj nie idealna to ona nie jest, dużo podkładu i aparat robią swoje ;P

      Usuń
  11. ślicznie : ))) Pamiętasz, które to były dokładnie rzęsy? Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Demi Wispies, są świetne miałam je na sobie już ponad 10 razy a dalej wyglądają super ;)

      Usuń
  12. Piękny, taki kobiecy i delikatny, ale usta dodają seksapilu. Życzę powodzenia, fajna zabawa z tymi stylizacjami. :D

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasyka zawsze się sprawdza!:)
    Będę tu częściej zaglądać, zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) i oczywiście zapraszam częściej :)

      Usuń
  14. Obserwuję więc będę na bieżąco!:) Zapraszam do mnie czekam na rewanż hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :) Nawet ładniej od oryginału :) Mi się baaardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję Ci wygranej, tak widziałam, że skądś kojarzę ten make up, a to Twój! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tylko wyróżnienie ;) dziękuję ;)

      Usuń
  17. Wiesz bardzo przypominasz mi tu Ewelinę Lisowską tak mi się przypomniało!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe już mi kilka osób to mówiło, choć sama podobieństwa nie widzę, ostatnio coraz częściej to słyszę :)

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...