czwartek, 18 kwietnia 2013

Mój ostatni codzienniak

Hej Dziewczyny ;))

Niedawno kupiłam 2 cienie Inglota, przed którymi strasznie długo się wzbraniałam, bo niby mi się podobały ale twierdziłam że chyba nie będą mi pasować, jakże mocno się myliłam ;P odkąd je kupiłam używam ich codziennie i skromnie twierdzę że super podbijają mi tęczówkę no i mi pasują :P i na co dzień to idealny makijaż, ach ta skromność ;P Cienie świetnie się ze sobą blendują więc to łatwy i szybki makijaż na co dzień.



Zdjęcia robiłam w biegu więc są jakie są ;P 







Buziaki i do następnego ;) 


22 komentarze:

  1. Śliczny makijaż - bardzo w mim stylu :)))) niestety na co dzień nie mam tyle czasu z rana aby się tak ślicznie umalować..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie piękny, świeży i delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeżo i delikatnie, idealny dzienny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście podkreślają kolor oka. Pięknie wyglądasz w takim makijazu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten twój codzienniak;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w takich spokojnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :) ja ostatnio przy użyciu podobnych cieni tak samo się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo często mam bardzo podobny makijaż na co dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż :) Cudownie się prezentuje :) Masz piękne oczęta :>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny makijaż jaki delikatny..jakiej bazy uzywasz Kochana ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny delikatny makijaż :) masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. baardzo ładny taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny delikatny makijaż, pięknie Ci w nim:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż :) mój ostatnio wygląda podobnie z tym, że kreski takiej namalować nie potrafię. heh ale się uczę, ćwiczę i jeszcze raz ćwiczę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Postawiłabym na odrobinę mocniejsze usta

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie Ty masz migdałowe oczy!!!! kocham!!!! wogole u Ciebie podziwiam kolorowe makijaże bo ja taka nudziara jestem i jedyne kolory jakich uzywam to brązy :(((( wstyd :((( ale chyba nigdy sie na kolory nie odważę :(((

    OdpowiedzUsuń
  18. taki sam prawie makijaż jak ten mój ostatni i także powtórze że baardzo lubię takie codzienne, natualny efekt oczka;)) super kresa;))

    zapraszam do mnie na ocenę nowego makijażu, coś mocniejszego mam nadzieje że Ci się spodoba;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie świeżo i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...