wtorek, 16 kwietnia 2013

Sprawiłam sobie prezent :))

Hej Dziewczyny ;) 

Akurat dziś w moje imieniny listonosz uraczył mnie przesyłką w której były moje nowe pędzelki :D 

Pędzelki zamawiałam we wspólnym zamówieniu iHerb na wizażu jakoś miesiąc temu i przyszły dokładnie w moje imieniny, czyż nie piękny prezent zrobiłam sobie sama ?? :)

Na dodatek słoneczko dzisiaj dopisało i wreszcie mogłam zrzucić z siebie kurtkę, oby było więcej takich dni jak dzisiaj ;)

Już się nie mogę doczekać aż wypróbuję pędzel Real Techniques, oraz kolejne ecotoolsy do kolekcji :)

Macie któryś z pędzelków??


Buziaki i do następnego :))


26 komentarzy:

  1. Ale się rozpieszczasz ;)
    Pędzelków z tych firm nie mam, ale poważnie rozważam Real Technic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj taki prezent to bym i ja chętnie przygarnęła :) Uwielbiam pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ET mam kilka pędzelków, z większością nie polubiłam się za bardzo...
    RT to świetny wybór :)

    Nie ma jak udane rozpieszczanie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ET :)) Na RT już dawno się czaiłam i wreszcie kupiłam :)

      Usuń
  4. cieszyłabym się z takiego prezentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie jest w stanie zrobić nam lepszego prezentu niż my same:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem RT planuję niedługo zamówić kilka pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze korci zestaw core collection ale nie wiem czy rzeczywiście mi potrzebny czy to tylko kaprys ;P

      Usuń
  7. Prezenty w postaci pędzli są super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent :)pędzelki ecotools są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam do matki boskiej pieniężnej i wtedy będę kupować;) bardziej myślałam w stronę Sedona Lace i Ecotools właśnie,no ale jeszcze nad tym gdybam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ta matka pieniężna ;)) Pędzle sedony też wyglądają super ;)

      Usuń
  10. Ciekawa jestem czy polubicie się ze stippling brush'em :):)
    ja właśnie dziś zamawiam nowe pędzelki :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś go już raz użyłam i coś czuję że się polubimy i to bardzo :)
      Jakie zamawiasz??

      Usuń
  11. Ecotools <3 Cudowne pędzle!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ten zestaw pędzelków z Eco i jestem bardzo zadowolona :) Świetne są! :)
    Ach Ty w tym makijażu Marylin z najnowszego posta... Cudo<3 :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...