piątek, 17 maja 2013

Fioletowy przyjemniaczek Pixie cosmetics

Hej Dziewczyny ;)

Staram się powoli wracać i nadrabiać zaległości ale czy się to uda to nie wiem, ważne że się staram :) 

Jakiś czas temu zamówiłam nowego flat topa z Pixie cosmetics, mam go niecałe 2 miesiące więc czas najwyższy coś o nim napisać :)

Pixie posiada w swojej ofercie 2 flat topy z krótkim i z długim trzonkiem, jeśli byłybyście zainteresowane recenzją bądź porównaniem, ponieważ posiadam też ten z krótkim trzonkiem dajcie znać :) 

Pędzel kupiłam na allegro za okazyjną cenę 19 zł, producent wystawił pędzle w takiej cenie ponieważ jest to partia wadliwa, pędzel w normalnej cenie kosztuje 49 zł co jest trochę wygórowaną ceną..., która może mieć drobne ryski, zadrapanie lub pobrudzenie klejem, jednak z włosiem miało być wszystko ok, więc zaryzykowałam bo stwierdziłam że jakaś kapka kleju nie przeszkadza mi w użytkowaniu pędzla i zakupiłam.

A pędzel prezentuje się tak 


 Jedyna wada jaką dostrzegłam zaznaczyłam na zdjęciu, trzeba się przyjrzeć żeby to dostrzec, mi to w ogóle nie przeszkadza :)



Pierwsze co rzuca się w oczy to jego wygląd :) piękny, fioletowy, ozdobiony małymi brylancikami :) 
Pędzelek jest jednym słowem śliczny :)

Mimo tego małego defektu jest bardzo starannie wykonany, ma bardzo miłe i miękkie włosie syntetyczne barwione na końcach na fioletowo, jest dość zbity ale elastyczny, włosie jest równo przycięte i  nie wypada, myłam go już kilka razy i podczas mycia fioletowy koniec nie barwi ani nie gubi włosów,  mazianie się nim po twarzy to czysta przyjemność ;) Cały trzonek wykonany jest z aluminium i jest dmuchany w środku przez co jest bardzo lekki i dla mnie nawet za bardzo bo ja jednak lubię gdy pędzel mocno leży w dłoni, a ten jest leciutki jak piórko ;) przez to, że jest dmuchany może też przy upadku lub przy zderzeniu z innym pędzlem się powyginać, mi na szczęście jeszcze nigdzie nie spadł ale pewnie gdyby upadł na płytki to by się powyginał.

Ja go używam do minerałów i do tego spisuje się idealnie, nabiera odpowiednią ilość proszku i bardzo ładnie rozkłada go na twarzy, ostatnio używam tylko tego pędzla. 
Nie próbowałam nakładać nim płynnych podkładów, ale jeśli byłybyście ciekawe jak się sprawdza przy tradycyjnych podkładach to dajcie znać, dla Was go wypróbuje ;)

Podsumowując jest to naprawdę solidny i dobry pędzel i jeśli się zastanawiacie czy kupić go za taką cenę i jakie to są wady które opisuje producent, to ja go z czystym sumieniem polecam :)


Piszcie czy miałyście ten lub inny pędzel Pixie i jak wasze wrażenia ;) 

Pozdrawiam i do następnego ;)



15 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tej marki, ale niezmiernie podobają mi się ich opakowania. Pędzel wygląda przepięknie, mogłabym się na niego tylko gapić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzli z pixie nie posiadam, ale używałam podkładu i rozświetlacza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam próbki podkładów, ale po kilku testach troche mi się ważą na twarzy, ale pędzelki mają boskie :)

      Usuń
  3. Prawdziwa ozdoba kuferka!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka wada to nie wada ;) Piękny jest!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, jeszcze jakby coś było z włosiem, a na trzonku to nic nie przeszkadza, oby się tylko nie rozkleił :P :)

      Usuń
  5. Też się na niego skusiłam, ja nakładam nim płynny podkład i też bardzo dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz to super, może kiedyś spróbuję nałożyć nim płynny podkład :)

      Usuń
  6. Nie mam ich pędzli!Ale wyglądają pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) powinni wprowadzić do sprzedaży więcej takich pięknych pędzelków ;)

      Usuń
  7. Ja niedawno go odkryłam, jak parzyłam na ceny korektorów i w przyszłym miesiącu planuję zamówić i korektor i pędzel :)
    Takiego uroczego pędzla jeszcze nigdzie nie widziałam i warto mieć taki w swoim zbiorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) jak go zobaczyłam to jak sroka od razu musiałam go mieć :)

      Usuń
  8. takiego pięknego pędzla to ja jeszcze nie widziałam!!! cudeńko!

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...