czwartek, 23 maja 2013

Trawka na niebie

Hej Dziewczyny ;) 

Jak tam byłyście dzisiaj na łupach w Rossmannie? Ja miałam w planach kupić szminkę i tusz i nie było ani jednego ani drugiego :/ ale jeszcze mam nadzieje że upoluję ;) Za to kupiłam lakiery Lovely i cielistą kredkę na linię wodną z Max Factor.

A dzisiaj kolejny makijaż, w odcieniach zieleni i niebieskości.
Cieni z paletki sleek acid, catrice oraz inglot.








PS. Dzisiaj przyszła do mnie śliczna koszula w całusy więc na dniach wrzucę jakiś outfit jeśli mój fotograf podoła :P oczywiście napiszcie czy jesteście zainteresowane :)


Pozdrawiam i do następnego :)


31 komentarzy:

  1. aleee pięknie :-) do Twoich oczu te kolory są idealne! A koszulę chcę zobaczyć, bo już mam chrapkę na nią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) na dniach postaram się wstawić :)

      Usuń
  2. świetnie wyszedł! naprawdę piękny, soczysty i kolorowy makijaż:)mój Rossmann był wypełniony świeżą kolorówką po brzegi, aż byłam zadziwiona. Skorzystała i kupiłam kredkę do brwi z L'oreal i lakier nude Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a u mnie własnie było troche braków i najgorsze że nie wszystkie rzeczy mają testery najbardziej chodzi mi o szminki i niestety nowe egzemplarze są wyciapane :/

      Usuń
  3. ty fotografa zostaw na razie w spokoju :) chyba ze mnie zatrudnisz;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra :P tylko jak Cię będę wołać to później nie narzekaj :)

      Usuń
  4. idealnie roztarte cienie, bardzo mi się podoba kolorystyka, kojarzy mi się z syrenką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainspirowałaś mnie z tą zielenią z Acid. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. pikny makijaz,jestem nim zachwycona !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż :)
    chciałabym umieć tak łączyć kolory...

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie kolorów a kreska idealne , bardzo mi się podoba chociaż sama nie d=odważyłabym się na taki makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ładnie, zaskakujące połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się jak to zrobiłyśmy, że mniej więcej w jednym czasie wrzuciłyśmy podobny makijaż :) Przyrzekam że nie odgapiłam, bo nie widziałam wcześniej Twojego ;P Świetne nasycone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no co Ty nawet bym nie podejrzewała :))

      Usuń
  13. Te kolory cudownie współgrają z kolorem Twoich oczu.!:)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...