wtorek, 27 sierpnia 2013

Brush spa za 4 zł :)

Hej Dziewczyny ;))

Jakiś czas temu, chyba każdy o tym słyszała, Sigma wypuściła gumową rękawicę która miałaby ułatwić mycie pędzli, jednak cena tej rękawicy jest po prostu z kosmosu, ja widząc ten gadżet, twierdziłam że jest on zbędny, bo do tej pory myłam swoje pędzle na dłoni i szło mi to dobrze, więc po co komu taki gadżet tym bardziej w takiej cenie...

Dużo dziewczyn szukało odpowiedników tej rękawicy, niektóre próbowały zrobić coś same, niektóre kupowały gumowe masaże do ciała które podobno świetnie się spisywały, i po takich recenzjach i ja pomyślałam że może kiedyś kupię i spróbuję, ale jakoś mi to wyleciało z głowy, i będąc ostatnio z siostrą w chińskim centrum :) rzuciła mi się w oczy pewna gumowa łapka, koszt jej to aż 4 zł i docelowo przeznaczona jest do kąpieli małych piesków ;P






Łapka jest świetna, bardzo szybko i dogłębnie domywa pędzle, świetnie radzi sobie z gęstymi flat topami jak i z małymi pędzelkami do oczu, teraz nie wyobrażam sobie mycia pędzli innym sposobem :) i jeśli macie u siebie w mieście chińskie centrum to sprawdźcie czy jest u Was bo za 4 zł na prawdę się opłaca, chociażby na spróbowanie :))

Dajcie znać czy macie jakiegoś swojego zastępce brush spa czy wolicie jednak myć pędzle swoimi paluszkami :)

Pozdrawiam i mam nadzieje do następnego :)



7 komentarzy:

  1. bardzo fajne i tanie rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha wygląda prawie jak szczotka dla koników :P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna, ja jeszcze nie trafiłam na zastępnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o takim sposobie mycia pędzli! W takim razie muszę się rozejrzeć za gumową łapką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny bajer :D Muszę się rozejrzeć za czymś takim :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hello!
    jaka dlugość maja owe cypki?
    anonim

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...