wtorek, 6 sierpnia 2013

Outfit Weselny

Hej Dziewczyny :) 

Czy ktoś tu jeszcze o mnie pamięta??

Praca pochłania mi tyle czasu że nie mam go już za dużo na blogowanie ale nie ukrywam że trochę mi się za Wami tęskni i postaram się jakoś wrócić :) 

W sobote byłam na weselu i mimo iż sukienke już widziałyście to miałam inne dodatki i postanowiłam pokazać Wam mój Outfit :) 




Sukienka - szyta u krawcowej
Buty - atmosphere
Torebka - atmosphere


Pozdrawiam i mam nadzieje do następnego :) 

Buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, ja niezbyt czuje się w żółtym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czułam jak pszczółka :) bardzo dobrze się czuje w żółtym :)

      Usuń
  2. Śliczna sukienka ;))) może bym tylko kolory zmieniła, ale Tobie bardzo pasują ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) no wiadomo kolor to rzecz gustu ale będąc na weselu już na drugim widzę plage niebieskich i koralowych sukienek, brak jakiegokolwiek innego koloru, i tylko ja żółta pszczółka się wyróżniałam hehe nie wiem o co z tym chodzi...

      Usuń
  3. Bardzo ładnie, niewielu osobom pasuje taki kolor - na Tobie wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przepięknie!:)ale i tak najbardziej Twoje włosy przyciągają uwagę!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka. Sama wybieram się niedługo na wesele i szukam kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sukieneczka!!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądałaś pięknie , masz śliczne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fiu fiu figura pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...