wtorek, 13 sierpnia 2013

Stippling Brush realTechniques

Hej Dziewczyny :) 

Dzisiaj moja opinia o pędzlu RealTechniques Stippling brush.

W internecie swego czasu wyrosło jak grzyby po deszczu pełno pochlebnych opinii na temat tego pędzla, że jest on najlepszym pędzlem do podkładu, daje efekt air brush i w ogóle same ochy i achy, więc po tylu pozytywnych recenzjach zamówiłam i ja.

Moja dzisiejsza recenzja będzie raczej krótka, bo ja moim skromnym zdaniem uważam że jest to dobry pędzel do podkładu ale nie najlepszy... ponieważ
+ faktycznie daje efekt air brush, podkład nim nałożony wygląda bardzo naturalnie i pięknie stapia się ze skórą,

+ ma świetną rączkę dzięki której możemy położyć pędzel na blacie po jego użyciu,

+ włosie pięknie się domywa i bardzo szybko schnie, nie gubi włosia

ale..
- jest bardzo mały w porównaniu do np. flat topa sigmy i hakuro, malowanie się nim wymaga trochę czasu i zabawy, średnio sprawdza się przy szybko zasychających podkładach jak np. revlon, bo zanim go ładnie rozblenduje na twarzy to on już zaczyna zasychać i trochę robią się plamy, ale przy kilku aplikacjach można dojść do wprawy bo jakoś później dawałam rade, jednak gdy nie mam czasu i chce szybko wykonać makijaż sięgam po flat topa sigmy,

- włosie niby jest miękkie, ale dla mojej wrażliwej cery jednak jest trochę drapiące, gdy stempluje nim twarz muszę się liczyć z tym że przez kolejne ok 5 minut twarz będzie zaczerwieniona i muszę trochę odczekać aż podrażnienie zniknie, niby da się z tym żyć ale trochę jest denerwujące,

- i co najważniejsze cena, ceny tych pędzli w Polsce to jakieś przegięcie ja swój zamawiałam na iHerb i zapłaciłam za niego ok 30 zł, i jeśli chcecie kupić te pędzle to radzę Wam nie przepłacać w polskich drogeriach internetowych lub na allegro.




Podsumowując pędzel jest fajny ale żeby jakiś najlepszy na świecie to nie powiedziałabym, jeśli macie ochotę go kupić to polecam spróbować, ale nie w polskich sklepach bo jeśli można go kupić taniej to po co przepłacać :) 

Ja mam ochotę jeszcze wypróbować inne pędzle RT i niedługo mam nadzieje będę je testować :) 

A Wy macie pędzle RT? ktróry jest Waszym ulubieńcem i co w ogóle myślicie o tych pędzlach?

Pozdrawiam i do następnego :) 


3 komentarze:

  1. te pędzle mnie dziś prześladują - to już któraś ich recenzja dziś, którą czytam - w każdym razie dobrze, że pokazałaś w nich tyle wad - teraz mniej kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też on drapie:| ale podkład bardzo dobrze rozprowadza

    OdpowiedzUsuń
  3. A pese egboogi fun awọn itọju ti awọn orisirisi ilera isoro, lilo kan oògùn ti o ti wa fi fun ati awọn irugbin le ni arowoto ni arun patapata.

    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Panu Di Apotik
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Epilepsi

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...