wtorek, 3 września 2013

Piaski LOVELY

Hej Dziewczyny ;)

Dziś kilka słów o lakierach piaskowych Lovely które noszę od jakiegoś miesiąca na paznokciach na okrągło, tak bardzo je polubiłam.

Mam 2 kolory morski i żółty, bo tak szybko zniknęły ze sklepów że na czerwień się nie załapałam, ale spokojnie już zamówiłam 5 kolorów z Golden Rose i mam nadzieje że będą tak samo świetne ;)

Lakiery mają świetną strukturę, trochę się obawiałam że będą się zadzierać o ciuchy albo włosy, ale na szczęście tak nie jest, mają wygodne pędzelki dzięki czemu malowanie pazurków idzie szybko i sprawnie i ku mojemu zdziwieniu bardzo szybko schną :) i trwałość, pomalowane nimi paznokcie noszę nawet tydzień :)

Kolor żółty ma w sobie drobniuteńki brokat i jest bardziej jednolity w strukturze.
Zdjęcia robiłam zaraz po pomalowaniu, później już zapomniałam zrobić wyraźniejszych.


Za to kolor morski ma w sobie drobiny mniejszego i większego brokatu i wyglądem przypomina pokruszoną bombkę, jest cudny :) pierwsze zdjęcie robione zaraz po pomalowaniu, kolejne - paznokcie malowałam w piątek a zdjęcia robiłam przed chwilą (wtorek) czyli 4 dni a paznokcie wyglądają idealnie :)






Podoba Wam się efekt piasku czy już Wam się przejadł ? ja z niecierpliwością czekam na paczuszke z nowymi kolorami golden rose :D

Pozdrawiam i do następnego :)


11 komentarzy:

  1. Jej jakie te kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Srebrny podbił moje serce!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa zółty jest genialny, szkoda, że lato się kończy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkus faktycznie wygląda ja bombka! Super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się oderwać od błękitnego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Witam wszystkich odwiedzających mojego bloga ;)
Chętnie czytam Wasze opinie o danym produkcie i dziękuje za każdy komentarz. Jeśli zadasz pytanie dotyczące mojego posta odpowiem tutaj pod Twoim komentarzem, a jeśli wpadnę do Ciebie będę pisać na temat Twoich postów.
Proszę również o nie zostawianie komentarzy promujących swoje blogi lub strony internetowe.
Dziękuje ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...